åssen mobil?

10 innlegg i emnet

Skrevet

Trenger litt hjelp her nå, trenger ny mobil... er i grunnen åpen for alt... men skal ha en god mobil....

har lurt litt på Sony Ericsson P800

p800.jpg

Samsung SGH-S100

s100.jpg

Nokia 6610

6610black.jpg

og den nye Nokia 6800

6800.jpg

jeg er ikke sikker på hva jeg burde/vil ha.. så hvis du har tips ja takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ericsson P800 er jo utvilsomt en sterk kandidat..men det ksoter jo skjorten ov deg og i tilleg er den stor. Men den kan tilgjenngjeld alt. Smsung vet jeg ingenting om annet enn at de vistnok har den bete fargeskjermen (65000 farger mot 4096 på nokia). 6610 har jeg også sett på ... det er egentlig bare en 7210 i nytt skall.Det er 6100 også. 6800 er jo en fet telefon .. med fult tastatur og greier ,men jeg ser for meg at det fort kan bli ødelagt. bare for å legge til noe her så er det verdt å ta en titt på "nokia 3650" den nye kamera telefonene fra nokia med photo og video kamera. Den kjører symbian OS , og kan ALLT.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du skal ha en mobil til ca. 3000 kr.....så burde du kjøpe siemens S55!!! Der får du masse stæsj for penga! Eneste som er litt dårlig er at det bare er 256 farger <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo ta en titt på denne siden her...

http://www.amobil.no

Kansje den kan være til hjelp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takk takk er skikkelig i tvil på hva jeg skal velge... får kikke litt videre til jeg bestemmer meg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det tar nok litt tid før du blir vant til nokia 3650 tastene står jo helt rart.... men er sikkert bra når du blir vant til det.. sånn er det jo med alt... siemens skal jeg ikke ha jeg har prøvd så mange av de og alltid fått et dårlig inntrykk... har ikke prøvs s55 men har liksom aldri likt siemens...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, jeg ville ha valgt en Siemens..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har P800 og den er og blir KONGE-telefonen. Ja den er litt stor men med tanke på at den har kamera og full PDA.... Jeg bruker den med Bluetooth handsfree og da kan jeg gå med den i lomma. Merker ikke størrelsen noe serlig da....:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vet liksom ikke om jeg gidder å kaste vekk så mye penger....

tror liksom ikke jeg trenger PDA eller for å si det sånn kommer til å bruke det fult ut... men men .... har sinnsykt lyst på den liksom...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siemens S55 er trolig den beste telefonen du får til ca. 3000 kr. Om du er avhengig av enormt med farger er Samsung telefonen den beste.

Har du råd til P800 er det selvsagt den klart beste, men trenger du ikke alle PDA funksjonene er dette unødvendig. Kamera kan du kjøpe med S55 for fire, fem hundrelapper ekstra tror jeg.

Nokia telefonene velger jeg å se bort fra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive