Tilbake til Xitami

16 innlegg i emnet

Skrevet

Etter å ha installert den Apache serveren så virket php og MYSQL fint, men hva med vanlige html-sider? Neida, det kunne den av en rar grunn ikke vise!

Derfor har jeg nå gått tilbake til Xitami som kan vise html sider! Eneste feilen er at jeg nå ikke har støtte for PHP og MYSQL. Går det ann å laste ned støtte for dette til Xitami?

I så fall hvor? Gidder ikke lete selv så det er greit å få en lang link som fører helt fram til filen jeg skal ha! Trenger PHP4 og MYSQL støtte!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvilke feilmld.?

Hvilket OS?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

win xp, ingen feilmelding, fikke bare mange klager at vanlige html sider ikke ble vist, du kunne liksom se litt av html siden og så kunne du se litt html koder og sånt, men sidene ble ikke vist slik de skulle!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vil du se bildet som var her så klikker du på denne linken her: http://24h.moo.no/bakgrunnne.jpg

[ This message was edited by: fisken on 2001-12-28 11:57 ]

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

her er screenshots

apache.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

siden skulle ikke ha sett slik ut i virkeligheten, derfor var det nok en feil med den servren, har nå byttet tilbake til xitami som virker, men jeg trenger støtte for php(4) og mysql

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

legg også merke til at denne feilen ikke bare er på opera nettleser, men også på ie, men nå har jeg jo byttet til xitami så nå virker html sidene fint, men nå har jeg ikke støtte for php4 og mysql

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei fiskehue - dette er ikke en konkurranse om å skrive flest mulig meldinger..

Det er greit med skjermdumper i diskusjonsforumet, men det finnes visse grenser. Liten vits i å lese en tråd hvor du har skrevet 12 meldinger, og masse totalt ubrukelige bilder av gigant-størrelse... Da er det bedre om du legger en link til bildet isteden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe tenkte meg det ja, skal fjerne bildene jeg, altså det bildet som ikke har noe med saken å gjøre, det andre får bli!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

mitt nick er kjent på dette forum! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

BeyondALL, jeg har snart tatt deg igjen, altså sent mer meldinger en deg og jeg er tross alt nettopp kommet. Du får vel sette i gang å skrive gutt! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Men nå skal vi tilbake til den diskusjonen vi hadde! Altså om den serveren! Apche som ikke viser html sider!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er ikke feil i kodene dine dah??

Kjører sjøl apache m/php & MySQL, har ikke noe problem med html eller php. Sjekk html-koden, se om det mangler noe...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

DET HAR VIRKET før, siden er ikke feil i html kodene da og med at sidene blir laget av et program og siden virka fint da jeg gikk tilbake til xitami. så hvis noe er feil så må det være kodene i apache. installerte den foxserv greia eller hva den heter som jeg kunne laste ned fra denne siden. jeg vet ikke hva som er feil jeg men noe må jo ha vært feil! håper itpro kanskje kan lage en guide slik at det blir lett å lære å lage en apache server!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

at itpro lager en guide for å installere en apache server med støtte for asp, php(4), mysql slik at det blir lettere for meg å installere en!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

004.gif

004.gif

004.gif

004.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive