[LØST] iPod touch: 16GB eller 32GB

5 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann. Vurderer å skaffe meg iPod touch snart, men jeg er litt usikker på hvilken versjon jeg skal velge.

16GB eller 32GB. 16GB versjonen er ca. 800 kr dyrere enn 32GB, og jeg lurt på om 16GB forskjell er verdt så mye.

All hjelp mottas med takk :)

~ Karl Fredrik

aka. MovieMaker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette er så forskjellig fra person til person at det tror jeg jeg nok kun du kan svare på.

Vi på ITpro kan hjelpe med så mye, men en slik sak blir som du kanskje forstår ganske vanskelig.

Det du ka nprøve å tenke på er hvor mye musikk/bilder/film du har tenkt å ha på Ipod'en. Gjerne også hvilke andre planer du har for den. Skal den f.eks brukes som ekstra backup av noen type.

På den andre siden så må du også se an den økonomiske siden, og hvor mye 800kr er for deg. Hvilke andre godder kan du f. eks kjøpe deg for 800kr?

Dobbelt så mye lagringsplass er ingen dårlig deal for de som har råd, og for de som faktisk trenger den ekstra plassen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

32GB er J*vlig mye plass ><

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Eneste forskjellen er selvsagt bare plassen.

Her er det bare behov som velger hvem type du skal velge.

Dersom du har behov for IKKE å koble iPod'en "ofte" til PC'en er kanskje 32GB fornuftig - eller om du skal ha mye filmer.

Som regel er 32GB luksus du ikke trenger.

Har selv 8GB og det holder faktisk for meg. Må koble iPoden til PC hver eneste dag uansett for laden (grunnet WiFi-bruken min). Jeg får plass til nok musikk for en dag på 8GB for å si det pent :)

Så pris mot det du faktisk får - JEG ville valg 16GB fremfor 32GB (grunnet pris). Men som sagt: Dette er valg av hva DU føler du trenger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Heisann! Håvet inn en del penger til bursdagen, så valget falt på 32GB versjonen. Tusen takk till alle som har komentert :)

~ MovieMaker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive