[LØST] iPhone eller samsung L760? Og hvilket abonnement?

4 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe iPhone, men er fremdeles litt i tvil.

Vil ikke betale så veldig mye for min neste mobil, rundt 2000 kr u abonnement. En venn av meg skal til USA snart, hvor iPhone nå koster ca 2100 NOK med dagens valutakurs. Derfor er det jo en grei mulighet hvis jeg ønsker meg en slik en.

Ellers vurderer jeg Samsung L760, siden den er mye mindre (noe ikke iPhone er!), og det virker som en god telefon til en billig penge.

Tenker at jeg ikke har bruk for alle funksjonene til iphone, bruker ikke mobilen så mye til annet enn sms. Det hadde jo vært kjekt med wi-fi, en ordentlig mailfunskjon, touchscreen osv. men ikke et must, når jeg tenker over det. Å bruke EDGE/3G nettet er uaktuelt for meg.

+

Når jeg da sitter med en ulåst telefon en gang i fremtiden, hvilket abonnement skal jeg da velge? Har sett på OneCall, som virker som et veldig billig ab. Null månedsavgift, 90 meldinger i mnd eller noe lignende, 0,42 kr pr melding etter dette, 120 gratis ringeminutter, ja se selv.

Dette virker jo egentlig for godt til å være sant. Er det tilfellet? Noen som har erfaring?

Ellers, noen innvendinger med tanke på dette her?

Takker for svar =)

Endret av Bendik
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vurderer å kjøpe iPhone, men er fremdeles litt i tvil.

Vil ikke betale så veldig mye for min neste mobil, rundt 2000 kr u abonnement. En venn av meg skal til USA snart, hvor iPhone nå koster ca 2100 NOK med dagens valutakurs. Derfor er det jo en grei mulighet hvis jeg ønsker meg en slik en.

Ellers vurderer jeg Samsung L760, siden den er mye mindre (noe ikke iPhone er!), og det virker som en god telefon til en billig penge.

Tenker at jeg ikke har bruk for alle funksjonene til iphone, bruker ikke mobilen så mye til annet enn sms. Det hadde jo vært kjekt med wi-fi, en ordentlig mailfunskjon, touchscreen osv. men ikke et must, når jeg tenker over det. Å bruke EDGE/3G nettet er uaktuelt for meg.

+

Når jeg da sitter med en ulåst telefon en gang i fremtiden, hvilket abonnement skal jeg da velge? Har sett på OneCall, som virker som et veldig billig ab. Null månedsavgift, 90 meldinger i mnd eller noe lignende, 0,42 kr pr melding etter dette, 120 gratis ringeminutter, ja se selv.

Dette virker jo egentlig for godt til å være sant. Er det tilfellet? Noen som har erfaring?

Ellers, noen innvendinger med tanke på dette her?

Takker for svar =)

Har selv en iPhone som jeg er veldig fornøyd med, så jeg tror ikke en iPhone hadde vært et dårlig kjøp.

Har ikke noen erfaringer med den Samsungen, så kan ikke si noe om den...^^

Abonnement må du nesten komme frem til selv. Du må velge det som passer deg og ditt bruk! ;)

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, tror jeg går for OneCall. Passer meg bra. Har lest mye på diskusjon.no, mange som sier at OneCall er bra, utenom kundeservicen deres. Den har jeg hørt er horribel. Men jeg skal nok overleve det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da har jeg gått for en Sony Ericsson k810i ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive