[LØST] HTC Cruise og 3G

4 innlegg i emnet

Skrevet

Har kjøpt meg ny tlf og lurer på en ting ang 3G. Har aldri hatt 3G tlf før. Når jeg da satt igang med min HTC Cruise står 3G som aktivert hele tiden. Det ikke noe innstilling for å deaktivere dette. Koster det penger å være logget på? Eller er det samme kostnad som tidligere, altså kun når man ringer og sender/motar data? Er onecall kunde. Fint om noen kunne klare opp i dette:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har kjøpt meg ny tlf og lurer på en ting ang 3G. Har aldri hatt 3G tlf før. Når jeg da satt igang med min HTC Cruise står 3G som aktivert hele tiden. Det ikke noe innstilling for å deaktivere dette. Koster det penger å være logget på? Eller er det samme kostnad som tidligere, altså kun når man ringer og sender/motar data? Er onecall kunde. Fint om noen kunne klare opp i dette:)

Jeg tror det kanskje koster noe ekstra og ha 3G men jeg er ikke sikker. Har ikke det selv, men det er mulig det koster noe kroner mer... :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er ikke 3g bare et nytt nett? Erstatning for gsm? Har uansett fått deaktivert det:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det koster deg ingenting å være "koblet" til 3G.

Det som koster er hvis du på død og liv skal SURFE på 3G-nettet. Altså, bruke Internett fra telefonen. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive