Overføre kontakter til ny telefon

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei..

Jeg har akkourat kjøpt meg en sony ericsson w910i. jeg skulle gjerne hatt en lett måte å overføre telefon kontaktene mine fra den gamle.

noen forslag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du plugger inn sim kortet i den gamle telefonen.

Går inn i dine kontakter, så velger innstillinger, så kopierer du alle kontakter til sim kort. Deretter skifter du simkortet over til den nye mobilen og gjør det samme der bare at der kopierer du fra sim kort til telefon :)

Om det ikke er plass til alle må dette gjøres i bulker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Jeg vet at hvertfall på Nokia telefoner så er det inne i ei mappe som heter Tilkobling, der finner man et eget program for overføring til en annen telefon via bluetooth, der kan man overføre kontakter, kalender, meldinger osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nokia PC Suite er ypperlig til å overføre kontakter, kalender, bilder/video mellom telefonen og PC. Det gjør det enkelt å kopiere kontaktene til f.eks. Outlook, for deretter å overføre til ny telefon. Ericsson har tilsvarende program, slik at man kan overføre til denne selv om man hadde Nokia tildigere, og omvendt.

Sony Ericsson PC Suite 3.1 kan lastes ned her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekk ut zyb.com. De fleste nyere mobiler har støtte for synk av kontakter, kalender osv. Hvis du først setter opp denne tjenesten på den gamle mobilen og synkroniserer har du alle kontaktene på web. Da er bare å synke med den nye mobilen og alt er der. Sim-kort har begrensninger med tanke på lengde på navn og ett nummer pr navn.

Både Telenor og NetCom har slike løsninger men der koster det penger. Zyb er gratis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil også anbefale MyPhoneExplorer. Med dette programmet kan du synkronisere opp mot Google Calendar, ta backup av alle kontakter, meldingsarkiv +++. Har brukt det lenge og er kjempefornøyd. Programmet er selvsagt gratis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

FMA, Floats Mobile Agent er et gratisprogram spesiellt for back up av Sony Ericsson telefoner.

Han noen prøvd den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive