• Kunngjøringer

• Innlogging med visningsnavn   18. juli 2015

Vi gjør oppmerksom på at innlogging på forumet nå skal skje med ditt visningsnavn. For de fleste er dette det samme som det tidligere brukernavnet, men dersom du har byttet visningsnavn tidligere, må dette nå benyttes til innlogging.  Om du ikke husker ditt visningnavn, ta kontakt med forumredaksjonen på epost; support@itpro.no - så hjelper vi deg. 

Call Of Duty 4 grafikk

15 innlegg i emnet

Skrevet

morn, når jeg spiller cod4 så går det ikke ann å sette høyre enn medium, er det å¨grunn av at pc-en ikke skal klare det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Mårnings! :P

Hva har du for slags innmat i PCen da? Godt mulig det er satt "auto-korrigering" på grafikken hos deg. Så det var mulig en plass i menyen. (har nettopp kjøpt spillet, så har ikke satt meg helt inn i hvordan man gjør ting :blush: ) Jeg har iallefall muligheten til å sette alt på fullt/extra.. :)

Endret av KongKlykken
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Mårnings! :P

Hva har du for slags innmat i PCen da? Godt mulig det er satt "auto-korrigering" på grafikken hos deg. Så det var mulig en plass i menyen. (har nettopp kjøpt spillet, så har ikke satt meg helt inn i hvordan man gjør ting :blush: ) Jeg har iallefall muligheten til å sette alt på fullt/extra.. :)

ja, jeg har

GeForce Go 7600

Intel® Core 2 CPU T5600 1.83

2 GB RAM

og jeg lurer på om du eller noen andre kan hjelpe meg med å finne skjermkort driver til pc-en min. -Driver side-

Endret av Marjinoz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja, jeg har

GeForce Go 7600

Intel® Core 2 CPU T5600 1.83

2 GB RAM

og jeg lurer på om du eller noen andre kan hjelpe meg med å finne skjermkort driver til pc-en min. -Driver side-

hallo?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei ;)

Jeg legge til en link her. På linken kan du skjekke om Cod 4 har de system kravene som passer best ;)

Når du kommer til siden så ser du dette.

Can your computer run that game?

Automatically analyze your computer in just seconds, and it's FREE.

1. Select a product from the drop-down list below.

2. Click "Can you run it?" .

Dette her er ikke noe virus. Har brukt den flere ganger ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mange av alterativene i CoD4 går ikke høyere enn Normal. F.eks Dynamic Lights eller Model Details + fler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mange av alterativene i CoD4 går ikke høyere enn Normal. F.eks Dynamic Lights eller Model Details + fler.

ok, hvem kan jeg sette på "high" da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det ser du jo selv...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal du spille på nettet, anbefaler jeg å sette grafikk, så du får KONSTANT fps. Sett grafikk slik du vil, så lenge du får minst 91 fps.

Får du 91 fps, eller mer (125,....), gå i console "|" skriv "com_maxfps 91"..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal du spille på nettet, anbefaler jeg å sette grafikk, så du får KONSTANT fps. Sett grafikk slik du vil, så lenge du får minst 91 fps.

Får du 91 fps, eller mer (125,....), gå i console "|" skriv "com_maxfps 91"..

Hvorfor akkurat 91 fps?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

LCD-skjermer kan vanligvis ikke vise mer enn 60 bilder per sekund på det meste, så 60FPS (eller 60Hz) er tilstrekkelig for dem fleste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

506625.jpeg

KongKlykken: 2 gang innlegg post :rolleyes:

Endret av WinFS
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tull. Det er noe galt med skjermen din! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tull. Det er noe galt med skjermen din! :P

Enig med deg :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hvorfor akkurat 91 fps?

Litt usikker, men finnes noen regler, har noe å gjøre med hvor høyt du kan hoppe. Vet bare at 91,125,250,333 er vanlige fps å bruke.

Tatt fra hardforum.com

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I got kicked a few time for having maxfps at 250, so I just set it to 125 as it doesn't really make a difference if it is set higher (though jumping higher / silent running can happen? That's what I've heard with Q3 engine and rates/fps).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You should be able to jump higher at 125, you could in cod2 at least! 333 was the spot for silent footsteps in cod2 I believe, pre-patched.

Spiller du bare for gøy, er det sikkert samma f, men om du er i kamper o.l., kan du heller vurdere.

Endret av it-duden
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive