[LØST] Bilder fra pc til mobil?

10 innlegg i emnet

Skrevet

Er det noen som kan svare på hvordan jeg kan sende bilder fra pcn min til mobiler me fargedisplay?? :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du kabel til telefon, eller infarød på PCen? Da er det bare å laste ned Nokia (regner med det er en nokia) PC Suite, og bruke det til å overføre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2003-02-19 15:36, Anonym wrote:

Er det noen som kan svare på hvordan jeg kan sende bilder fra pcn min til mobiler me fargedisplay?? :huh:  

Joda takker!!! Men kan man ikke legge de ut på en server, å isåfall hvor?? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du en ericsson t68 finnes det et lite program som kan lastes ned fra sonyericsson.com som løser alt... i tilleg trenger du et shareware program som heter "konverter" for å konvertere bildene til riktig format.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Nokia 6610. Noen som vet hvordan jeg konverterer bilder til riktig format for å overføre dem med Nokia PC-Suite 5.0? Får en feilmelding. Tror størrelsen på bildet må være max 100 kb. Innspill?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan du fortelle meg fra hvilket format og til hvilket format jeg skal bruke for å få dette til å virke?

Ta .jpg f.eks. Nokia 6610 fungerer med dette. Hva skal jeg da konvertere filen til? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det skal jo kunne være mulig å finne ut ved å se på hvilken typer filer PC-suite åpner for sending til mobil..slik jeg fant det ut med ericsson, så vidt jeg husker så var det GIF du kunne bruke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bilder til Sony Ericsson T68i bør helst være 101x80 gif. Helst bør de også tilpasses (hue/saturation/brightness) noe for at det skal bli pent på telefonen.

6610 vet jeg ikke helt, men er det ikke 128x128? Siden det er 4k farger kan du sikkert bruke jpg.

Enkleste er å bruke IR eller kabel til å overføre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det stemmer at størrelsen på bildene til Nokia 6610 er på 128x128 pixler. Den takler både jpg og gif.

Som vanlig er det best med jpg format på bilder og gif format på grafikk.

Hvis du går til denne adressen http://www.logogo.com/

så kan du laste opp bilder i riktig størrelse og bruke wap for å hente dem til din telefon.

Beskrivelse på Wap bokmerke kan du lese om på denne siden.

Du kan også hente ned bilder som allerede ligger på denne siden med Wap . . . alt er GRATIS!

NB! Men du må huske å gå via Galleri meny`n på Nokia telefonen din, for at du skal kunne lagre bildene i bilder mappen på telefon.

LYKKE TIL!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive