[LØST] Kommer ikke inn på D:\

3 innlegg i emnet

Skrevet

Endelig fått formatert pc'n og installert windows på nytt... har vært mye tull og om og men. men nå er det da endelig inne. Men nå er det et lite problem... Når jeg går på min datamaskin, og trykker på D:\ , som er en partisjon... så får jeg opp"program not found. Windows vannot find uninstall.exe" og sånn søke boks for å finne frem fila selv... så da kommer jeg ikke inn på partisjonen, men når jeg høyreklikker på den, og velger open, da kommer jeg rett inn... Jeg tror det som nå er D:\ var E:\ før, men det skal jo ikke ha noe å si. Jeg bruker Win XP Pro

Dette er feilmeldingen jeg får opp: feilmelding.JPG

Noen som har noen tips? Må da være en kode i registeret eller noe som kan endres i værste fall. Feilen var sånn når jeg kom inn i windows igjen etter reinstallasjonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det løste seg når jeg endelig fikk inn SP2... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En kjapp kommentar ...

C-disken virker "nevrotisk liten" hvis du bruker den som hoveddisk med operativsystem ?

... men du har kanskje XP installert på D: ?

Jeg var borte i noe lignende under Windows 98 eller ME - partisjon med operativsystem ble "tildelt" en alt for liten plass, mens den andre partisjonen hadde mer enn 5 ganger så mye plass. Jeg tenkte ikke over saken der og da, men etter noen måneder begynte jeg å få problemer med plass på "hoveddisken".

Nesten alle progrramfiler, dokumenter, downloads, osv. foreslår nesten alltid å plassere seg på samme disk som operativsystemet.

Jeg anbefaler å utvide C-partisjonen på et tidlig tidspunkt hvis dette er "hoveddisken" din.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive