Konventere VHS til DVD - forhandler Bergen?

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. Vet noen om butikker eller selskaper i Bergen som gjør dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

De fleste som konverterer VHS filmer til DVD er nettbaserte - godt spredd ut over landet.

Jeg prøvde på temmelig spesialiserte søk med Google - mange variasjoner av "Kopiere VHS til DVD", "Konvertere VHS til DVD"+Bergen, osv.

Treffene som gjaldt Bergen gjaldt i hovedsak trykkerier og kopi-forretninger med noe utvidete tjenester, men treffene var da kommet litt bort fra selve hovedtemaet (mer rettet mot WEB-utvikling ?).

Her er forresten en i Bergen og omegn: http://www.digitaletjenester.no/page.php?a...elected=488,490

Det finnes mengder av OK løsninger og "oppskrifter" på hvordan dette gjøres. Jeg legger ved en link som eksempel, men tror du finner bedre løsninger ved å søke selv.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=116161

Jeg KJENNER ikke løsningene jeg nevner her. Jeg besvarer tråden fordi jeg såvidt har vært borte i spørsmålet for en stund siden, men uten å ha satt meg inn i løsninger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg gjør slikt hjemme ved hjelp av en VHS spiller og en DVD spiller med harddisk. Enkel sammenkopling med skart kabler.

Men hvis du vil ha gjort det skikkelig kan jeg tenke meg at hver video utstyrs forhandler i Bergen er i stand til å gjrøre dette. Sjekk allerede nevnte forslag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan også sjekke med Expert butikk. De har annonsert at de kan konvertere alle medieformatene til DVD.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjøpte LG F1-22PTV2 hos Elkjøp i sommer og er kjempefornøyd. Den konverterer mellom DVD og VHS. Den er uten harddisk så jeg må ha tomme videokassetter eller DVD'r liggende men hva så? Prisen var 2500.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive