[LØST] Hvilken mp3/multimedie spiller er best?

10 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei! jeg tenkte på julepresang til megselv :dribble:

Ipod Touch eller Archos 605 30GB WiFi???

Touch har jo designet Archos ikke har, archos har jo alle funksjonene touch ikke har. Ipod har jo ALT tilbehøret. Archos har lagringskapasiteten! :unsure:

Hvilken burde jeg kjøpe?? :blink:

Endret av Frank_1
Fjernet unøvendig tekst i emnetittelen.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hadde heller kjøpt en iphone fra usa siden den er helt lik en touch men du får en telefon med på kjøpet og da kan du bruke den til mye mere.. som blant annet spill.. og den koster det samme som touch i norge.. vis ike det blir billigere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hadde heller kjøpt en iphone fra usa siden den er helt lik en touch men du får en telefon med på kjøpet og da kan du bruke den til mye mere.. som blant annet spill.. og den koster det samme som touch i norge.. vis ike det blir billigere..

Ipod touch sin 8GB modell koster 2200kr, 16GB modellen koster 2850kr, Iphone koster ca en 3100-3200kr inklusive forskjellige utgifter som MVA osv...Den har bare 8GB +, og om du skal ha med "Apple Dock Connector to USB Cable" og "iPhone Stereo Headset" som følger med Ipd touch, så blir det 350kr ekstra. + at du ikke får samme garantimuligheter som når du kjøper i norge, og du må hacke Iphonen for å kunne ringe med den i Norge.

Så nei, du sparer ikke penger. Tver imot, den er langt dyrere. (ca 60%)

(den veier også 12,5 % mer om dette har noe å si for trådstarter)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ett bra Tips!

Kjøpte en Meizu M6 8Gb black i julegave og den er helt rå. Bra batteri, nydelig design, enkel meny og kommer opp i Explorer når man setter i use kontakten. Og ja, da lader den og. Mest perfekte mp3 spilleren jeg har sett. Bare ikke kjøp den fra PixMania, for det er en møkkabutikk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjøpte en Meizu M6 8Gb black i julegave og den er helt rå. Bra batteri, nydelig design, enkel meny og kommer opp i Explorer når man setter i use kontakten. Og ja, da lader den og. Mest perfekte mp3 spilleren jeg har sett.

Bortsett fra at i følge produsenten så støtter den ikke MP3 http://en.meizu.com/product_m6sl.asp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bortsett fra at i følge produsenten så støtter den ikke MP3 http://en.meizu.com/product_m6sl.asp

Må være gammel info. Hadde jo vært tragisk om det hadde vært sant :rolleyes:;)

Har selvfølgelig sjekket den for skade, testet den med video, bilder, flac og MP3. Og alt virker som en drøm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, ok da beklager jeg. Trodde man kunne regne med at produsenter var interessert i å fronte alle features ved et produkt, men den gang ei... Kjekt med en spiller som takler .ogg og .flac. Savner det på min eldgamle iPod.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

No worries.. :)

Tror jeg kommer til å kjøpe den til meg selv om to lønninger. Sammen med Disse øreklokkene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takk for alle svar... men har noen noen erfaring med archosen??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takk for alle svar... men har noen noen erfaring med archosen??

Mottok Archos 605 WIFI 160 GB for ca en uke siden... og gjett hva... Den var tusen ganger bedre enn forventet!!!!

Den kjører raskt og man finner masse nice info om nettverket man er tilkobblet!

Eneste minusene er at den er litt stor til å jogge med for å si det sånn ... og at nettverksrekkkevidden er ikkje så lang. En annen ting som er å nevne er at når du mottar den , så bør du for guds skyld lade den helt opp (hvis ikkje får du prob med at når du overfører filer så slår den seg av helt uten forvarsel. dette gjelder ellers når du hører musikk også, så løsningen er å lade den helt opp første gangen)

Eg tror denne er et mye bedre kjøp en Ipod Touch :thumbup: :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive