Dreamweaver CS3 og Microsoft Expression

2 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg lurte på noe om noen vet Microsoft Expression kommer på Norsk?

Jeg har nu brukt FrontPage i mange år synes det er et greit program får nybegynnere. Så tenker nu prøve meg på et annet program men vil helst hatt det på norsk når man ikke kan engelsk. Men trur det blir vanskelig finne bra program på norsk. Så er begynt å teste ut Adobe Dreamweaver CS3 det er på svensk men trur engelske utgaven er bedre å forstå enn svensk

Har sett lit på dette Microsoft Expression Web Free Trial men får ikke testa det ut. Kan bare se men ikke røre det. Vet ikke hvorfor man bare kan se men ikke bruke det men det lille jeg ser så er det mye likk FrontPage 2003.

Det er noe Adobe Dreamweaver CS3 jeg lurte hvordan man gjør det i frontpage så heter det delte kantlinjer og sideinkludering om dere forstår hva jeg mener?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg lurte på noe om noen vet Microsoft Expression kommer på Norsk?

Jeg har nu brukt FrontPage i mange år synes det er et greit program får nybegynnere. Så tenker nu prøve meg på et annet program men vil helst hatt det på norsk når man ikke kan engelsk. Men trur det blir vanskelig finne bra program på norsk. Så er begynt å teste ut Adobe Dreamweaver CS3 det er på svensk men trur engelske utgaven er bedre å forstå enn svensk

Har sett lit på dette Microsoft Expression Web Free Trial men får ikke testa det ut. Kan bare se men ikke røre det. Vet ikke hvorfor man bare kan se men ikke bruke det men det lille jeg ser så er det mye likk FrontPage 2003.

Det er noe Adobe Dreamweaver CS3 jeg lurte hvordan man gjør det i frontpage så heter det delte kantlinjer og sideinkludering om dere forstår hva jeg mener?

Har sett lit på dette Microsoft Expression Web Free Trial men får ikke testa det ut. Kan bare se men ikke røre det. Vet ikke hvorfor man bare kan se men ikke bruke det men det lille jeg ser så er det mye likk FrontPage 2003. SVAR: jeg fant ut hvorfor jeg ikke teste ut Microsoft Expression Web Free Trial måtte slette mine orginal FrontPage 2003 og office pakken.

Adobe Dreamweaver CS3 har bestilt meg et sånt program. Men lurer forsatt hvordan man får laget kantlinjer og sideinkludering i Dreamweaver CS3 men har sikkert annet navn. få bottom, left, right og top på siden med Dreamweaver CS3?

Endret av sfanett
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive