Salgspris for høyttalere, subwoofer og forsterker

7 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Jeg er nå blitt student og trenger så mye hard kapital som mulig. Jeg har skaffet meg mye skrot og dill-dall opp gjennom årene som jeg nå innser at jeg egentlig ikke trenger.

Jeg har solgt unna litt allerede, men har igjen mye jeg skal bli kvitt.

Blant annet er det to stk Yamaha høyttalere, en Radionette subwoofer og en Eltax forsterker. Men jeg vet ikke hva jeg kan sette som pris siden jeg ikke har det minste peiling på slikt utstyr lenger.

Yamaha - Tekniske spesifikasjoner

Jeg ga 3000 kr for Yamaha høyttalerne og dette var for fire år siden.

Eltax - Tekniske spesifikasjoner

Denne ga jeg enten så var det 3500 kr eller så var det 4100 kr. Ble kjøpt for to år siden.

Radionette

101746.jpeg 101747.jpeg

Ble kjøpt for 1 1/2 år siden. Denne subwooferen har jeg prøvd å finne spesifikasjonene for, men det har vist seg å være vanskelig. Fant ingenting på den elendige hjemmesiden til Radionette, og heller ingen andre plasser.

Jeg håper derfor på at det er noen andre som har hatt eller har en av samme slaget som da kanskje vet noe.

Alt utstyret er lite brukt så jeg vil gjerne ha igjen litt, men selvsagt så er vel dette utstyr som synker fort i verdi.

Så hva er passende pris? Dere kan gjerne komme med bud, for det må bort.

Endret av Mr. Deus
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Yamaha -

Jeg ga 3000 kr for Yamaha høyttalerne og dette var for fire år siden.

-Det kommer helt ann på hvordan dem er behandlet det. Har du grisespillt er selvsagt prisen lavere. Men si 1000-1500,-kr eks frakt.

Eltax -

Denne ga jeg enten så var det 3500 kr eller så var det 4100 kr. Ble kjøpt for to år siden.

Eltax blir bare billigere og billigere, men det gjelder recivere/forsterkere generellt. Denne ville jeg begynt på 500 - 1000,-kr eks frakt.