bytte abenoment

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg har Djuice Control, men det er kjempe dyrt, så jeg må ha et billigere et. Jeg har sett på One Call faktura. Det jeg lurte på var om at er One Call faktura det samme som Djuice Control? Sånn at jeg betaler 200,- i måneden og kan bruke hele beløpet.

På forhånd takk!

Mvh

-DonRosa13

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hmm..

Ifølge Onecall.no så betaler man bare for det man ringer for, og ingenting (?!) om man ringer under 120min/sender under 90sms i mnd?! wtf?! Det kan da umulig stemme?

Det må være noe feil på sidene der, ellers kan man jo ringe 119 minutt og sende 89 sms i mnd uten å betale noe som helst? (Hvis jeg tar totalt feil nå så er det bare fordi jeg er sinnsykt trøtt XD)

Ingen månedsavgift, ingen bindingstid, bare lave priser.

One Call gir deg de laveste prisene på mobil, og nå får du gratis etablering og eventuell nummeroverføring når du bestiller One Call Mobil. Om du bestiller faktura så får du i tillegg 120 gratis ringeminutter og 90 gratis SMS hver måned. One Call tilbyr svært gode priser på SMS og ringetid - selvfølgelig helt uten månedsavgift og bindingstid.

onecall.png

* Gjelder trafikk til mobil og fastnett i Norge. Samtaler til utland og spesialnummer ihht gjeldende prisliste.

** Mobilsvar er valgfritt. Du kan gi beskjed til kundeservice når som helst dersom du ønsker å aktivere eller deaktivere mobilsvar.

*** Gjelder kun samtaler og SMS fra Norge til norske numre.

Edit: Hvis dette stemmer selv så skal jeg sørenmeg bytte :lol:

Endret av sn0dig
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm..

Ifølge Onecall.no så betaler man bare for det man ringer for, og ingenting (?!) om man ringer under 120min/sender under 90sms i mnd?! wtf?!

Det er korrekt. Min gjerrige bror har det abonnement, og han betaler ingenting. Det er veldig Telenorfiendlig regulering av termineringsavgiftene som gjør dette mulig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hmm..

Ifølge Onecall.no så betaler man bare for det man ringer for, og ingenting (?!) om man ringer under 120min/sender under 90sms i mnd?! wtf?! Det kan da umulig stemme?

Det må være noe feil på sidene der, ellers kan man jo ringe 119 minutt og sende 89 sms i mnd uten å betale noe som helst? (Hvis jeg tar totalt feil nå så er det bare fordi jeg er sinnsykt trøtt XD)

//Sitering begrenset i omfang. /Moderator

Så hvis jeg forstår det riktig, så kan jeg sende 89 SMS og ringe 119 minutter for å så ikke betale noe i måneden?

Endret av bliblok
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Så hvis jeg forstår det riktig, så kan jeg sende 89 SMS og ringe 119 minutter for å så ikke betale noe i måneden?

//Sitering begrenset i omfang. /Moderator

Ja :blink:

Skal jammen bytte selv :P

Endret av bliblok
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

//Siteringer fjernet ihht. retningslinjene. /Moderator

Da er det bare å vente til min bindings tid går ut i November.

Endret av bliblok
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

jeg har one call faktura og er kjempe fornøyd.. men skjønner ikke systemet dems på de gratis sms og ringe tid da men blir driit billig for meg..

kan anbefales.. du vil merke at reginga går mye ned asz.. får regninger på 100-200 kroner etter det gratis er trukket.. men fatter`n får regninga inn i nettbaken ( avtalegiro eller noe) de sendt regninga 2 ganger så han måtte stoppa en..

Endret av eirik845
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive