[LØST] test på forskjellige browsere

4 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg vet at det finnes en side som er gjemt i den store verdensveven som gjør dette, problemet er bare at den er gjemt.

Jeg forsøkte å søke etter den både oss min gode venn google og her (mener at det var her jeg hørte om den) men den hadde gjemt seg litt for godt (eller jeg brukte feil kriterier. Velg det som passer.)

Denne siden lar deg uansett skrive inn en link. Denne linken blir så besøkt av forskjellige OS og forskjellige browsere som alle tar screens som sendes tilbake til deg. (Mener i hvert fall at det var noe slikt. I verste fall har jeg vel gitt noen en superb idé.)

Er det noen som vet hva jeg snakker om?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan det være denne du tenker på?

http://validator.w3.org/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Kan det være denne du tenker på?

http://validator.w3.org/

Nops den bare validerer kildekoden. Kildekode og utseende har dessverre absolutt ingenting å gjøre med hverandre. Opera er veldig flink (og er eneste nettleseren som takler acid-testen.) IE5.5/6 er veldig dårlig og anstrenger seg hele tiden for å bryte samtlige standarder som er satt av W3C.

Editpedit: Opera og ACID-test er fra egne erfaringer. Det er alltid en mulighet for at det finnes en obskur nettleser jeg ikke har hørt om som også er flink. Jeg lever bare i IE6 (og mindre)/IE7/Firefox/Opera/Safari/og resten verden. (Noe som for meg er mer enn nok ettersom ingen av dem tolker html likt.)

Endret av xastor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke helt det jeg var på jakt etter, men det er jo alltids en mulighet for at jeg husket feil.

Uansett finnes det noen lenker til tilsvarende muligheter på denne siden.

Tråden settes derfor som løst, og jeg gir meg selv 50 imaginære propoeng som jeg gjemmer bak øret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive