[LØST] dvd anbefaling

4 innlegg i emnet

Skrevet

noen som vet om noen gode zombie filmer og filmer som liger litt på gone in 60 seconds?

har sett disse zombie filmene:

land of the dead.

dawn of the dead.

28 days later.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

noen som vet om noen gode zombie filmer og filmer som liger litt på gone in 60 seconds?

land of the dead.

dawn of the dead.

28 days later.

Ingen peiling på bilfilmer, men har en definitiv anbefaling på Zombie-filmer... Dersom du liker innblandet komikk vil jeg på det sterkeste anbefale Evil Dead 3, men dersom du vil se en av de beste filmene produsert på området så bør du generelt sett se etter Dellamorte Dellamore (tittelen er italiensk tror jeg, men de snakker engelsk så ingen grunn til å bekymre seg over den biten). En del har rakket ned på Resident Evil I/II, men det er lenge mellom filmer innenfor sjangeren med budsjett på mer enn noen få hundrelapper så kan være verdt å se så lenge en ikke forventer oscar-materiale. Inneholder ikke Zombier i det hele tatt, men er generelt sett en bra film i den lettere blodige creepy varianten så er også Angel Heart verdt å se.

Det kom også en Zombie-komedie for noen år siden som het Shaun of the dead du bør se, men humoren var litt vel britisk for meg personlig. Likevel innen komedieseksjonen så kom også en australsk film kalt Undead rundt 2003 som faktisk var verdt å se.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg har sett resident evil filmene og syntes at di var bra.

Skal skjekke ut trailerene til di filmene du nevte.

vet du om noen bra dvd nettbutikker som selger dem?

takk for tipset.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

land of the dead.

dawn of the dead.

28 days later.

De gamle: night of the living dead, gamle dawn of the dead, day of the dead(kommer ny versjon neste år).

Så har vi: Shaun of the dead en genial parodi og skrekk film av dead filman.

28 days later er ikke en zombie film :P

ingen zombier i filmen, bare sinte mennesker.

Så har du fullt av dårlige zombie filmer jeg ikke skl nevne: house of blood osv upps der nevnte jeg 1.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive