Tutorials

11 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, har skaffa meg Visual Studio Proffesional og kan ingenting om programering. Noen som har noen gode guider/tutorials?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bryr meg fint lite om hvilket språk det er :P Bare det er masse tutorials til det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan bruke Visual Basic: GUIDE

Å Grey, Tviler sterkt på at skaperen sprer malware. Han har hjulpet mange her i forumet, å jeg kjenner han som en det går ann å stole på. Det med linken var vel bare en miss... Tror ikke han prøvde spre noe skadelig... Uansett: Slutt nå å vær så barnslig! Dette er jo bare tøys...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Å Grey, Tviler sterkt på at skaperen sprer malware. Han har hjulpet mange her i forumet, å jeg kjenner han som en det går ann å stole på. Det med linken var vel bare en miss... Tror ikke han prøvde spre noe skadelig... Uansett: Slutt nå å vær så barnslig! Dette er jo bare tøys...
takker for den dude, prøver ikke og spre noe form for skadelig innhold. Linken er uansett fjernet

moderatorer, bare slett denne, jeg hjelper ikke folk som sprer malware
Grey jeg har nå sjekket siden og scannet igjennom alt som er der, og det er ingen form for spyware/malware der, ikke virus heller. Det eneste er at det er reklame der, men det er det jo på ITpro også.

Passordet til siden ligger nå tilgjengelig for alle på ITpro så om du ikke tror meg kan du bare søke gjennom selv. Hvordan du kan ha fått malware fra den siden skjønner jeg ikke, sikker på at du ikke hadde det fra før av?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bare hyggelig ;) Kom du noe videre med svaret jeg ga deg?

[EDIT] Jeg konstaterer jo bare fakta... ;):P

Endret av dude
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var fin den, perfekt for noober som meg :P mulig at det blir "godt forklart løsning" på den

Tar fortsatt imot andre sider med åpne armer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, takk :) Men du finner veldig mye på Google. Se f.eks: HER.

Eller en bedre måte å illustrere poenget på (ikke ta det personlig ;)): Åpne og vent 15 sek :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nææ, er for mye jobb og google ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nææ, er for mye jobb og google ;)

Du kommer ikke langt med programmering om du ikke kan Google.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, skaperen! Bynnte å programmere c++ for noen måneder siden. Gikk over til c# for noen uker siden.

Uansett, hva har du tenkt til å programmere? Hvis du skal lage windows applications og sånt ambefaler jeg c#, og til spill blir det c++. Hvis du slår deg ned med c#, legg meg til på msn, så skal du få hjelp døgnet rundt (tro meg :P)

kan også litt c++

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive