Problem med NVIDIA GeForce Go 7300 (update)

7 innlegg i emnet

Skrevet

Som du leser i overskriften så har jeg problemer med NVIDIA GeForce Go 7300. Jeg får beskjed fra spill blandt annet CSS at jeg må oppdatere geforcen.

Men problemet er at jeg ikke finner denne noen sted, jeg finner alt annet, men ikke akkurat denne.

Jeg har sett her i forumet at en hadde problemer med GeForce 7300, jeg prøvde det han fikk beskjed om å gjøre, men det hjalp ikke.

Jeg har prøvd å lete flere steder og prøvd å finne ut riktig på Nvidia sin side og, men jeg tar bare feil ifølge dem, får bare programme passer ikke eller noe lignene.

Jeg har sett andre folk som har hatt store problemer med 7300 også, men jeg kommer meg bare ikke videre...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Drivere til bærbare må som regel hentes ned ifra leverandøren til din bærbare maskin. Hva heter maskinen din da? (hvilket merke og modell)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Toshiba Satellite A100-serien

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Toshiba Satellite A100-serien

Jeg trenger nok å vite eksakt hvilken modell.

(er ca 5 modeller i den serien)

Burde stå under laptoppen på en lapp, akkurat hvilken modell.

F.eks så er dette en modell:

A100-S2211TD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

:wall:

A 100-998

PSAA9E-OPPO43N5

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har problem med en kompis sitt NVIDIA GeForce Go 7300 på en Packard Bell Easynote MX65-111 (GEF7300

15,4"/1GB/120GB/DVD Dual/6Cell/XP Home). Nå han har spilt Sims (ja, du leste riktig) i en kort periode (maks. 10 min.) så får han bluescreen og må seff restarte maskina.. og det skjer visst ofte..

Har vært innom Packard Bell sin nettsider og lastet ned siste oppdatering (som var fra i fjor), men har fortsatt problemet...

Ser ingen vits i å starte egen tråd på dette da det er samme skjermkort det gjelder...

Noen som har tips eller råd her?

A 100-998

PSAA9E-OPPO43N5

Du kan jo prøve å laste ned fra denne siden:

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

A 100-998

PSAA9E-OPPO43N5

Samme problem med Lenovo. Tror Nvidia GeForce go 7300 er noe lureri. Ikke engang suport på lenovo eller IBM er istand til hjelpe. Nvidia gidder jo heller ikke å ta ansvar, da de bare henviser videre til pc produsenten.

I praksis er dette kortet mye dårligere en et veldig billig kort, da det ikke finnes driver oppdateringer.

Hadde ting ikke gått så j..... fort i denne værden, så hadde dette muligens vært en sak for forbrukerrådet.

ALDRI MER LENOVO, og ALDRI MER GRAFIKK KORT FOR SÅKALDTE 3. PARTY LEVERANDØRER :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive