[LØST] Gratis hjemmeside +

8 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

1) Jeg leiter etter en VELDIG, VELDIG bra og brukervennlig webeditor der en kan lage en webside. Jeg vil ikke bruke lang tid på data'n, så det burde ikke være DreamWeaver liksom. Noe jeg kan redigere ONLINE, GRATIS, MED SÅ LITE REKLAME OG POPUP SOM MULIG, FLERE MULIGHETER, GODE BAKGRUNNER osv... håper du veit om noe, eller kan finne noe. Eks PICZO, freewebs ++ er ikke noe tess. Piczo er uoversiktlig, freewebs treigt ++++

2) Noen som veit om ei nettside der en kan laste opp musikk, og få en HTMLkode som du kan sette inn på websida di sånn at du får musikk der? Ikke tinypic - jeg har mine grunner.

Håper DU kan svare,og hjælpe meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har du telenor som nettleverandør kan de tilby noe sånt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Home.no tilbyr ett greit sted, ikke verdens beste editor, men med et minimum av kunnskap og litt flikkin, enten på egen maskin og så laste opp via ftp, eller rett på nettet.

Som sagt, du får det du vil, men forvent ikke all verden, alt er enkelt, kjapt og gratis. Hva gir DU bort gratis? Ved på rot? Javisst, ikke no problem, men du må høgge og sage sjæl...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo prøve GeoCities.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Start.no tilbyr gratis hjemmesideplass. BlueVoda er en gratis og brukervennlig hjemmesideeditor, dog på engelsk.

Som nevnt ovenfor så har Home.no både gratis hjemmesideplass og en særdeles enkel hjemmesideeditor. Kan jo være greit det også som et 1. gangs forsøk. Til opplysning har Home.no ofte store trafikkproblemer. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva med Googlepages?

(Du trenger en konto på Gmail for å bruke det).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Link

Gratis side der du har fulle rettigheter, og kan gøre hva du vil:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

freewebs er treigt ++++

Da er det lenge siden du har vært inne på den siden.

Bruker den selv, og de har blitt MYE mer brukervennlige, i tillegg til at du slipper å laste WebsEdit+++.

Det er ikke tregt når jeg bruker det iallefall.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive