[LØST] DVI til HDMI kabel?

8 innlegg i emnet

Skrevet

hei skal bestille meg en lcd tv som jeg skal koble tv i... tv har vga og hmi ingang da er det vel best å bruke hmi ingangen ikke sant? da trenger jeg en dvi-> hmi kabel som er helst 3 meter vis jeg ikke skal flytte pcn... syns de kablene er så dyre og finner ikke de i noen pris guider heller. noen som kan finne en billig kabel og gi meg en link ell?

trenger også veggfeste som tåler 32 tommer og 19 kilo noen som kan komme med noen anbefalinger... syns de fleste koster skjorta jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Disse er de rimeligste jeg fant når jeg skulle ha selv

Vanguard veggfeste

Belkin HDMI til DVI

du sparer jo litt på frakt ved å bestille begge deler fra samme sted og

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om TV'n ikke er så stor eller tar 1080p tror jeg neppe du ser stor forskjell mellom VGA eller DVI.(om den ikka skal brukes ti HD film og DVD)

Lyd må du ha i egen kabel uansett.

HDMI er greit med HDCP (antikopisystem som blir brukt til feks Blu Ray og HD DVD) og overføring av lyd (HDMI i begge ender)

Er litt avhengig av hvor mange HDMI du får å velge mellom på din nye tv og hvor mye du skal kople til.

HDMI er vanlig på DVD spillere , er på Blu Ray og HD DVD , kommer mere og mere med kabel tv og parabol , PS3 og Xbox.

På mange veggmonterte tv'r er det nesten umulig å skifte / sette i kabel på tv (må bruke speil) så det kan bli vanskelig løsning for lite om man velger HDMI om man må bytte for hver enhet man skal bruke.

Jo man får HDMI swich men koster mange tusen.

Jeg ville valgt VGA til LCD men flere har sikkert tanker om dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om TV'n ikke er så stor eller tar 1080p tror jeg neppe du ser stor forskjell mellom VGA eller DVI.

Av en eller annen grunn ser jeg stor forskjeld på vga og hdmi fra pc ved samme oppløsning. Jeg har en Toshiba 32WL66Z (720p)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Disse er de rimeligste jeg fant når jeg skulle ha selv

Vanguard veggfeste

Belkin HDMI til DVI

du sparer jo litt på frakt ved å bestille begge deler fra samme sted og

så greit ut prisen på det er da men passer det veggfeste til tatung 32 tommer??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hei skal bestille meg en lcd tv som jeg skal koble  tv i... tv har vga og hmi ingang da er det vel best å bruke hmi ingangen ikke sant? da trenger jeg en dvi-> hmi kabel som er helst 3 meter vis jeg ikke skal flytte pcn... syns de kablene er så dyre og finner ikke de i noen pris guider heller. noen som kan finne en billig kabel og gi meg en link ell?

trenger også veggfeste som tåler 32 tommer og 19 kilo noen som kan komme med noen anbefalinger... syns de fleste koster skjorta jeg..

ofte ved kjøp av lcd skjermer så pleier hdmi kabel å følge med.

hvor kjøpte du tv'en? spør dem om hvilke veggfeste som passer til tv'en din?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ofte ved kjøp av lcd skjermer så pleier hdmi kabel å følge med.

hvor kjøpte du tv'en? spør dem om hvilke veggfeste som passer til tv'en din?

har ikke kjøpte den ennå tenkte jeg liksigodt bestille alt fra mpx.no i morra tatung 32

skulle tru at veggfeste passer når jeg søkte etter veggfeste på google kom den tautung tv opp...

eneste dritt var at de ikke hatt kabelen inne den kom ikke før 29 så håper de sender tvn først å så kabelen.... men de gjør de vel ikkke..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

om ikke jeg husker feil kan du spesifisere at ordren din skal delleveres fra mpx.

veggfestet er universl og passer til de fleste lcd tver

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive