Maxtor Ekstern HD

5 innlegg i emnet

Skrevet

har en Maxtor OneTouch II ekstern harddisk som ikke fungerer som den skal. Når jeg nå prøver å legge den inn med drivere og alt kommer den opp som en

DVB-T BDA USB Receiver

Hva er galt? :S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har denne noensinne fungert tidligere ettersom iallefall produktangivningen som kommer opp er riv ruskende gal (det er en digital tv-tuner) - dersom den ikke har fungert tidligere ville jeg tatt den tilbake da det kan se ut som en produksjonsfeil... Prøv den eksempelvis på maskinen til en kompis først for å verifisere at det er dette som er galt, men vær klar over at dersom det er snakk om produksjonsfeil så vil mest trolig resten av butikkens beholdning være fra samme kolli, og dermed muligens også ha den samme feilen - prøv i en annen maskin først (kan kanskje også prøve en Linux Live-Cd og teste den der dersom du vet hvordan).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for svaret, ja den har fungert i ett år... men som det lille ludderet jeg er har jeg åpnet hele dritten og skrudd fra hverandre alt for å fikse det selv, LURT... tror vel ikke butikken vil ha noe med den å gjøre da?? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Alt som heter garantier ble kanselert i det du lukket den opp .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du Windows XP sp1 eller sp2 trenger du ikke manuelt innstalere drivere til One touch II.(UPnP)

(USB) Microsoft drivervesjon 5.1.2535.0 dato 01.07.2001

Samme driveren blir brukt til mange ulike Harddisker (intern / ekstern/USB minnepinne)

DVB-T BDA USB Receiver (du må ha lagt inn helt feil drivere)

Hva heter din driver i egenskaper for maskinvare (Maxtor one touch II)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive