[LØST] Backup av telefonnummre K800i

8 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg er keen på en backup fil av telefonkontakter på mobilen. Har det forsåvidt gjennom at alle kontakter er synkronisert over i Outlook, men har en følelse av at det også er en enklere måte å gjøre det på.

Noen som vet hvilken? Eller om det er et program fra Sony Ericsson eller noe slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gratis backup av kontakter, kalender og SMS (nytt) https://zyb.com/. Virker som bare det. :thumbup:

Edit: Backup av SMS er ikke i gang ennå:

The SMS backup will be launched at the 3GSM World Congress in Barcelona in a couple of weeks.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Eller.

Du kan ta backup på memorystick'en..

Gå inn på kontakter... gå opp til ny kontakt. Da vil høyre tilleggsknapp få tekst Valg. Trykk så valg. Gå ned til og trykk avansert. Der finner du funksjonen Kopier til M.S..

Jeg brukte selv denne før jeg leverte inn telefonen på service.. Den legger tilbake alt, så nær som fødselsdager, bilder og ringetoner. Det blir ikke lagret.

Ellers så kan jeg anbefale MyPhoneExplorer. Der kan du ta backup av: Kontakter, sms, avtaler osv. Last ned her: MyPhoneExplorer

Håper dette var til nytte

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg anbefaler sterkt www.mobical.net.

Denne tjenesten fungerer utmerket til de fleste mobiltelefoner.

Tjenesten er gratis, reklamefri og spamfri.

Lett å synkronisere.

Ta backup av alle kontaktene dine.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Thx for mange gode tips. Endte selff med å gjøre det "the old way". via outlook, etter å ha sendt alle over i ny telefon via bluetooth :) Litt skeptisk til å laste alle kontaktene mine opp til en (for meg ) ukjent nettside.

Takker og bukker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan iallefall anbefale ZYB

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil anbefale My Phone Explorer helt klart! Bruker dette aktivt selv. Du kan koble telefonen til maskinen både med ledning og bluetooth. Du kan ta backup av alle filer, SMS'er avtaler osv. (som Knudar skriver). Du kan også sende meldinger rett fra maskinen. Tilogmed kan du finne ut temperaturen på den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive