[LØST] Ultimate boot cd >boot mot windows xp pro

6 innlegg i emnet

Skrevet

Går det og boote med ubc mot windows xp pro ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, Det går ikke (Tror jeg)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bygget en BartPE windows XP boot cd en gang :) har ikke angret på det siden for å si det sånn

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

DarkNoddy - Hvordan fungerte BARTPE prosjektet ditt ?

(Og var det mye konfigurasjon o.l ? )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forstår ikkje heilt kva du meiner. Du kan starte opp UBCD og bruke NTFS4DOS til å få tilgang til ein WinXP-partisjon. Men sidan oppbygginga til UBCD ikkje mogleggjer multitasking får du ikkje f.eks. skanne etter virus med mindre antivirusprogrammet har innebygd NTFS-støtte - og det trur eg ingen av programma på UBCD har, anna enn nokre av filhandsamarane.

Du har jo UBCD4Win. Den har omtrent same formål som UBCD (òg kalla UBCD4DOS av nokon), men er bygd opp rundt eit Windows-miljø framfor eit DOS/Linux-miljø. Det er i korte trekk ein live-CD for Windows, reknar med du veit kva ein Linux-live-CD er, dette er det same prinsippet, men med Windows.

UBCD4Win vert bygd med BartPE (Barts Preinstalled Environment), som DarkNoddy nevner han brukar. BartPE kan vel kallast eit rammeverk for å byggje live-CD-ar med Windows. Det har eit plugin-system slik at du kan integrere akkurat dei applikasjonane du vil ha på den. UBCD4Win er BartPE saman med eit ferdig sett konfigurerte plugins for antivirus, antispyware, filgjenoppretting, diskkopiering, defragmentering og mykje meir. Du får ta ein kikk. :)

-Edit-

Litt meir info.

Brukar sjølv UBCD4Win til operasjonar og reperasjonar på Windows-maskiner. Då har ein betre sjansar for å få retta opp ting, det er lettare å jobbe i eit miljø som er likt med det du skal reparere/jobbe mot, framfor å bruke eit heilt anna. NTFS-støtte i Linux i dag er vel langt betre i dag enn for bare 2 år sidan, men eg held meg likevel til Windows når det er snakk om NTFS-partisjonar - for å vere på den sikre sida.

Når det gjeld konfigurering, UBCD4Win er ganske enkelt, alle plugins er ferdig konfigurerte, alt du treng å gjere er å oppdatere dei det er aktuelt for (f.eks. virusdefinisjonar). BartPE har ein svært grei vegvisar, saman med rettleiinga du finn på UBCD4Wins nettside bør du få det til med litt motivasjon og engelskkunnskap. Det gjekk i alle fall greit fyrste gongen for meg, då var eg ikkje veldig erfaren.

Skal du mikse og trikse litt meir, f.eks. oppdatere alle program til siste versjon (f.eks. er ikkje alltid Opera og Firefox siste versjon heile tida, då programma vert oppdatert oftare enn UBCD4Win), lage eigne plugins eller bruke plugins frå andre stader må du rekne med litt testing, prøving og feiling. F.eks. hadde eg store problem med ein plugin for FloppyImage (eller FloppyRepair), integrerte eit lass med ekstra plugins eg fann på nettet, og så vart menyane heilt på bertur, alle menyar og undermenyar var lista opp 5 gonger kvar. Ein etter ein fjerna eg pluginane for å sjå kven som var syndaren, så fort eg fjerna ein av dei to nevnte var alt bra. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Aha, men da forstår jeg. Var nok jeg som missforsto noe i en annen guide hvor jeg trodde ubcd kunne brukes som boot element mot en windows terminal. Altså istede for harddisk.

Men takker for lærdommen.

*løst*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive