Åpne porter/ Komme seg forbi - xtorrent

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg vil prøve å laste ned forskjellige greier, men porten for xtorrent (6881-6889) er stengt. Derfor lurer jeg på, om det er andre porter jeg kan bruke, eller noe jeg kan gjøre for å bruke p2p?

Har prøvd å lett i forumet, men finner ikke lignende evner, selv om det sikkert er. Beklager også hvis denne tråden skulle vært på et nettverksforum, istede for p2p fildeling.

Mvh. Lorns

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Portene du oppgir er normalt stengt for fildeling, uansett klient og tracker. Du må benytte andre porter for å ha nytte av klienten og linja di. Du må inn på routeren/modemet og åpne en port som ikke er sperret, feks 38000 eller en du velger selv.

www.portforward.com er et sted hvor de har veiledning for å åpne porter på de fleste routere/modemer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er bare å velge en annen port i xtorrent :) og så må du åpne denne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe....kan hende denne blir stengt nå, men det er lov å prøve.

Altså, portene er stengt, fordi de skal være stengt. Og jeg har ikke mulighet til å åpne de.

Det jeg kunne tenkt meg er et program, eller noe slikt, som hadde sendt trafikken gjennom port 80 elns.

Fins det noe sånt ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvilken router har du?

Går du til Portforward, og velger routeren din i listen, får du opp en liste med programmer. Du velger ditt program, og du får opp en guide. Har du Speedtouch modem, kan jeg hjelpe deg. Jeg har vært borti en del med det å åpne porter på min router som er en Speetouch.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg håper du vet at Xtorrent koster ca 130 kroner.(inkl fremtidige oppdateringer)

At velger du Xtorrent Beta så har den tidsbegrensning.

At du kan velge minst 15 andre clienter til MAC som er gratis.

Anbefalte port nr til BitTorrent er fra 49152 til 65535 .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive