[LØST] dubbing av film

5 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg lurte på om det var noen måte å få bort et dubbet lydspor på en film? Jeg har lasta ned en film som jeg ikke finner over hele byen her. Så var alle de forskjellige jeg lasta ned tysk dubbet. Enda det er en amerikansk film. Så om det var noen måte å få bort det tyske lydsporet på? Om det orginale liksom ligger "under" det tyske?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg lurte på om det var noen måte å få bort et dubbet lydspor på en film? Jeg har lasta ned en film som jeg ikke finner over hele byen her. Så var alle de forskjellige jeg lasta ned tysk dubbet. Enda det er en amerikansk film. Så om det var noen måte å få bort det tyske lydsporet på? Om det orginale liksom ligger "under" det tyske?

Det er ikke sikkert at lydsporet er inkludert, men du kan jo prøve å laste ned VLC, spille av filmen, høyreklikk, velg audio, og se om det er andre lydspor der. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja VLC har jeg, finner ingen andre audio der, vil det si at den ikke er med da? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja VLC har jeg, finner ingen andre audio der, vil det si at den ikke er med da? :P

Ja det vil nok det desverre. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jojo =/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive