lime wirre

4 innlegg i emnet

Skrevet

hei jeg er 10 år, og har en venn som er 11 år. Han har lime wirre eller noe sånt

det er slik at man kan laste ned sanger. kan noe si meg hva som skjer vis han blir tatt. lurte så fælt han sier at det ikke kan sje noe men kan det ??? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hei jeg er 10 år, og har en venn som er 11 år. Han har lime wirre eller  noe sånt

det er slik at man kan laste ned sanger. kan noe si meg hva som skjer vis han blir tatt. lurte så fælt han sier at det ikke kan sje noe men kan det ??? :P

det heter foresten Lime Wire

du kan laste det ned her helt gratis.

og nei, du blir ikke tatt!

det er vel kun 2 personer i norge som har blitt tatt for piratkopiering/fildelig. (correct me if im wrong) og disse hadde egene servere som de seeda piratkopierte ting fra. de lasta altså ikke bare ned, men kopierte selv og ga ut.

det er altså helt trygt å laste ned, og du blir ikke tatt for det!

dessuten er du jo også godt under 18, så politiet kan ikke gjøre noe med deg! :thumbup:

Edit: denne tråden er foresten også veldig feilplassert!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Man kan i utgangspunktet ikke laste ned sanger derfra, men det er ett filelingsprogram hvor forskellige personer deler det de har. Mange regner det som å laste ned musikk ulovelig, men er slett ikke det det baserer seg på :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

nesten alle jeg kjenner bruker det og ingen av de er blitt "tatt" for å si det sånn.. :P

jeg vil si at du kan trygt bruke det uten at noe skjer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive