Din mening om cs?

26 innlegg i emnet

Skrevet

Hei jeg lurer på hva mening dere har om cs. Hvorfor det er bra eller hvorfor det er dårlig. Si deres mening ;)

Min mening:

Jeg synest cs er nesten det beste spille jeg har prøvd(bare half-life 2 som er bedre etter min mening). Men hvorfor cs er så bra. Det blir på en måte aldri "tamt". Det er spenning rundt vert hjørne. Gøy å spille mot andre folk som er omtrent like god, kan også ver gøy å "mate" hele gjengen, altså å eige alle sammen. Det er også gøy å vere med i claner/lag, slik man kan spille mot andre claner/lan å bli med i turneringer og slikt. Altså, jeg sier bare: "Skaff deg CS!:D"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøv Bf2!

Cs blir alt for enkelt og kjedelig etter en runde bf2!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei jeg lurer på hva mening dere har om cs. Hvorfor det er bra eller hvorfor det er dårlig. Si deres mening ;)

Min mening:

Jeg synest cs er nesten det beste spille jeg har prøvd(bare half-life 2 som er bedre etter min mening). Men hvorfor cs er så bra. Det blir på en måte aldri "tamt". Det er spenning rundt vert hjørne. Gøy å spille mot andre folk som er omtrent like god, kan også ver gøy å "mate" hele gjengen, altså å eige alle sammen. Det er også gøy å vere med i claner/lag, slik man kan spille mot andre claner/lan å bli med i turneringer og slikt. Altså, jeg sier bare: "Skaff deg CS!:D"

Jepp spill som foregår over internett, der du har sammarbeid osv.. er spill som virkelig gjør suksess.

F. eks BF2, WoW og CS.

Synes dog BF2, er best. :wub: (det kan du spille og spille og spille)

Mens CS blir du kanskje lei av etter en times tid. (kommer selvfølgelig ann på hvor bra du spiller :P)

Så går det en dag/noen timer og CS blir gøy igjen.

WoW liker jeg ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøv heller Red Orchestra, da kommer du til å synes at alle andre spill er utrolig urealistisk. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

cs er et genialt spill ja! :thumbup:

det er en grund til at det er det mest kjøpte spillet i verden!

men er enig med atmoz, red orchestra er også veldig bra. alt er helt realistsisk ned til hver minste detalj!bare syns den bruker en gammel grafikkmotor! selv om det er veldig gøy i begynnelsen er det ett eller annet som gjør at det blir kjedelig etter hvert, og man går tilbake til CS igjen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Cs er drit bra, det nytter liksom bare ikke å kjøpe cs også tro at du er god etter 1 time, for det er du ikke.

Det tar lang tid å bli god og hver runde er alltid like spennende!!

Jeg har også Bf2 og der var jeg vel nesten dritgod med en gang, det er jo ikke noe problem å drepe folk der.

Menmen, hver sin smak Bf2 er også fett, men er ingenting i forhold til cs spør du meg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har spilt cs i 7 år, og jeg er enda ikke lei. greit jeg spiller ikke flere timer dagen heller da sånn som før, men er noe me cs som "fenger" forsatt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ett spill som kom i 1998 og som er bra? Nei mine herrer, cs er elendig! Punktum.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bra spill, bryr meg ikke om grafikken. Utrolig mosromt å spille PCW men kamerater. Pub er fun det også. Men Er utrolig mange BUGS på Counter-strike 1.6. Det er litt negativt! Men ellers utrolig bra. Men husk nå er Counter-Strike et gammelt spill! Counter-stikre : Source er ikke så bra syntes jeg, for bra grafikk. Hehe smak og behag! Men bare jeg koser meg så er det samma for meg. Koser'n på 123spill.no også jeg:P

Mhv Eldis

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bra spill, bryr meg ikke om grafikken. Utrolig mosromt å spille PCW men kamerater. Pub er fun det også. Men Er utrolig mange BUGS på Counter-strike 1.6. Det er litt negativt! Men ellers utrolig bra. Men husk nå er Counter-Strike et gammelt spill! Counter-stikre : Source er ikke så bra syntes jeg, for bra grafikk. Hehe smak og behag! Men bare jeg koser meg så er det samma for meg. Koser'n på 123spill.no også jeg:P

Mhv Eldis

Hvordan kan et spill ha "for bra grafikk"? :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

imo, source har dårligere gameplay enn cs, kanskje det han mener ? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

imo, source har dårligere gameplay enn cs, kanskje det han mener ? :)

Ja var det jeg mente. unskyll! Syntes det ble så rart å spille Counter-Strike : Source i forhold til Counter-Strike 1.6. Alt var helt "monga" Våpen, maps, osv! Men det er sikkert for jeg er vant til Counter-Strike 1.6. Men tror jeg kommer til å holde meg til Counter-Strike 1.6.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

1.6 er kjedelig i lengden, men phun på LAN!

:)

Source har sucky sucky gameplay i forhold til 1.6.. det er bare sånn det er :P

alikevel synes jeg source er litt gøy av og til.. _ALT_ for lett å få HS...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe, hitboxen på source er rimli rar.. skyter beinet og hser.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

cs 1.6 er greit nok.. har blitt litt lei etter 2 års spilling :P er gøyt å ta et par runder på kvelden. Men bf2 er så digg det :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Cs er drit bra, det nytter liksom bare ikke å kjøpe cs også tro at du er god etter 1 time, for det er du ikke.

Det tar lang tid å bli god og hver runde er alltid like spennende!!

Jeg har også Bf2 og der var jeg vel nesten dritgod med en gang, det er jo ikke noe problem å drepe folk der.

Menmen, hver sin smak Bf2 er også fett, men er ingenting i forhold til cs spør du meg ;)

Enkelt. ...

Det tar da absolutt langt tid å bli god der også.

Her må du lære deg å bli god med alle kjøretøyene, med alle forskjellige kits.

Og det tar LANG tid. Du skal også klare å håndtere alle kjøretøyene "samtidig" som du skal administrere en squad og ta over controlpoints. :)

På CS er jo også samarbeidet fullstendig borte i forhold til BF2. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kommer ann på hvem man spiller mot det.. Det er forskjell mellom en som har spilt en uke og en som har spillt i flere måneder :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

syns cs er bra men det er syn det ikke er bedre graffik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

syns cs er bra men det er syn det ikke er bedre graffik

CS har både bra og dårlig grafikk.

1.6 har dårlig, Source har rimelig bra.

:)

Ettersom CS (counter strike) ikke er et enkelt spill, så håper jeg flere kan lære seg å nevne HVILKET CS spill de mener.

Akkurat som at det ikke går ann å si at BF (Battlefield) har dårlig grafikk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har spilt CS i 5-6 år nå. Elsker det! Har spilt CS, CS:CZ og CS:S opp gjennom årene, både PC og Xbox. Jeg er enda ikke blitt lei og har ikke sluttet å spille selv om jeg har spill som BF2, BF:2142, Oblivion +++.

:wub::wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

CS eller CZ?:

Første gangene jeg spillte cs var det CS1.6.. det var ikke noe nyere som var ute da. jeg spillte det når jeg var med venner som hadde det. jeg spillte CS for ikke så lenge siden også, hadde clan og det var gøy å spille pcw og slikt.

CZ: Det er det som er noe. jeg elsker det og har spillt det i 2 år snart.. har clan og spiller match/pcw. VEEELDDIII gøy. Jeg elsker det spille :D

BF/BF2:

Jeg har igrunn nesten ikke prøvd noe av bf2.. bare noen få ganger borte med noen venner. virka litt gøy, men cs mye bedre.

CS:source:

Jeg kjøpte Half-life2 og fikk med source, jeg prøvde det noen dager etter jeg kjøpte det. Og ja.. det sugde.. god grafikk, men jeg syntest det var ganske kjedeli.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

CS er det beste og mest kjøpte spillet gjennom tidene og det er sikkert en god grunn til det. Det er ikke vits å høre på et par folk her i dette forumet som ikke liker det pga. grafikken på spillet. La nå dem holde seg til BF2 og WoW. Det er spenningen i spillet som gjør det så utrolig gøy å spille. Og når man har spilt en del og kanskje blitt med i en klan er det jo alltid nye taktikker å lære seg. CS er rett og slett best! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spillte mye CS før i tiden, testet Source for et par dager siden, og eg syns det var svinbra!!! Pen grafikk, og man har til og med fysikk!!! 1.6 blir litt for utdatert etter min mening.

Har BF2 også men har ikke spillt det noe særlig, kjenner forsåvidt ingen som spiller det heller så er vel noe der...

Spillte wow i ca 8 måneder, aldri mer!!!!

Det som er greit med CS/S er at du kan logge på en halvtimes tid å ha det gøy. og eie nubs med Para, da tar heilt av!!! Go out Chuck Norris style!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vel, jeg skaffet meg både WoW,BF2,CSS, men jeg spiller fortsatt mes CS 1.6. Jeg syntes de andre spillene er bra, men det er noe med cs, som er vanskelig å forklare. Når en først er blitt litt god i et spill er det vanskelig å stoppe. Man går inn i bf2, og blir eid, så stikker man heller til cs og eier noen der :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Cs 1,6 utrolig bra:) har spilt det lenge å er enda ikke lei. Likker ikke source. Forbinner ikke cs med god grafikk. Spiller også battle for middle earth2!!:) Utrolig bra spill!:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive