PC-Cillin 2007

29 innlegg i emnet

Skrevet

Hei Hei Tom Wilhelm her fra Bergen eg har kjørt Pc Cillin 2003-2007

og versjon 2003 2004 2005 2006 har fungert helt topp og fint hos meg med internet kabel og tråløst så hadde min far kjøpt pc cillin 2007 så eg begynte og bruke det da begynte problemene tråløste internetet mitt datt ut ver 2 time så eg lastet ned Microsoft Vista rc2 og det skulle ta 2 så hadde eg den så kom eg hem etter 3 timer da var internet linjen så eg måtte ristarte pc så eg fjernet pc cillin 2007 så no har eg hatt internet hele tiden så eg anbefaler ikke pc cillin 2007 sellom pc cillin er et bra program så har de en feil der så eg bruker Norton Antivirus 2007 men ulempen med det at det krever for mye :-) men alt er ikke perfekt eg har vertfal internet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Quote Andrull :

"jepp, og som sagt før så er det ikke programvarefeil som jeg sikter mot.

Og bruker"feil" er nok problemet.

Men at det ikke kommer bra nok "ferdig justert". (kan nok diskuteres til evigheten, men jeg mener ivhertfall at det er det) "

##################

Mener det står i EULA'en for programmet, at det preinstallerte NIS/NAV bør ettersees og konfigureres da dette er lagt inn med fabrikkdefaulte innstillinger, som da altså IKKE er å anbefale for noen....

Default for folka i Symantec er medium på alt, noe som passet utmerket for 56kb modem, og da sier det seg selv at det blir for dårlig til breibånd og all den aktivitet som DET medfører.

###################

Har leita på nettet etter feil i PC Cillin 2007, men kan ikke finne noe, og velger da å tro at det kun er snakk om brukerfeil ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Og så har vi kategori II .....

altså alle oss som ALLTID har brukt Norton Internet Security, og ALDRI vært plaget med verken dårlig ytelse eller virus.....

får en til å lure......      ^_^

Helt enig, ikke noe tull der :D

Mvh

Pingni

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei

PC-Cillin 2007 er nå ute i norsk versjon.

Se HER

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive