Del dine erfaringer med norske ISP'er

43 innlegg i emnet

Skrevet

Tenkte det kunne være nyttig å dele hverandres erfaringer med norske ISP'er. Dvs. selskaper som leverer internett aksess.

Det kan være lurt å lage en felles mal på hver erfaring. Ha derfor med følgende punkter

----

Selskap:

Produktype inkl. hastighet:

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde):

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping):

---

Har jeg glemt noe viktig her, si ifra så skal jeg rette dette.

For å sjekke linjelengden din til sentral kan Telenor KapaksWeb brukes. Linjelengden bestemmer ofte hvor bra hastighet du kan få.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kva med å lage malen i kode-format, slik at den blir lettare å kopiere og bruke? Eg gjer eit forsøk. :)

[b]Selskap:[/b]

[b]Produkttype inkl. hastighet:[/b]

[b]Bosted:[/b]

[b]Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde):[/b]

[b]Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping):[/b]

Selskap: NextGenTel

Produktype inkl. hastighet: ADSL Classic (3500/600)

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Har ikkje vore i kontakt med support, men har bare hatt det i 2 veker, så tida kan jo kome.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Oppetid: 100%. Nedhastigheten klagar eg ikkje på, den er som den skal og vel så det. Opphastigheten har eg ikkje testa så grundig. Har ikkje opplevd sperra tenester, det einaste som er plagsomt er NGTs kontrollfrikhaldning i forhald til modemet. Det er lettare sagt enn gjort å koble til modemet via Telnet for Ola Nordmann. Og Telnet gjer alt mykje enklare når ein fyrst kjem inn. Struping har eg ikkje opplevd, har jo høyrt om NGT og NRK web-TV, men har ikkje sett særleg på web-TV.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Nextgentel

Produktype inkl. hastighet: ADSL 20MB/1.1MB

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde):

Bare gode erfaringer, men litt lang ventetid

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping)

Ingen negative, alltid oppe, hastighet inn/ut er stabil og i hht levering :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tja, siden jeg har to bosteder og to forskjellige ISP'er så får jeg vel ta med begge...

nr1:

Produktype inkl. hastighet: 6500/750

Har vært i kontakt med kundeservice ja, et par ganger, har ikke noe å utsette på service, da de hjelper til... (Har ikke hatt de storeproblemene)

litt ventetid, men så lenge man har høytaler på telefonen og er innstilt på å vente litt så er ikke det noe problem.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping):

Har hatt NGT i 2 år nå tror jeg... oppetiden har vært så nær 100% som man kan forvente, kan faktisk bare huske 1 gang internett har vært nede, ikke noe å klage på der nei

nr2:

Selskap: Canal Digital

Produktype inkl. hastighet: 10000\2000

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Har vært i kontakt med support flere ganger, hjelpsomme og ikke noe å utsette, kortere vente tid enn hos ngt

Oppetiden har vært god, sjeldent linja er nede, men det har skjedd et par ganger, hastighetene er over det jeg betaler for, og er spessielt fornøyd med at Canaldigital har en meget god ut linje i forhold til sine konkurenter, prisene er også billige (Har sånn boretslagsavtale)

Til slutt vil jeg uttrykke min missnøye over den generelle hastigheten man kan få i Norge, helt på tryne... Og sånn som jeg ser det så kommer det tilbake til telenor, hver gang, og det er jo bare snakk om vilje, de har pengene, de har kompetansen, og de eier tilogmed bredbandsbolaget som leverer 100mbit i sverige, så hvorfor ikke sette igang i norge? ADSL kan knapt kalles "høyhastighets"internett idagens samfunn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Monet AS (Eid Av Canal Digital)

Produktype inkl. hastighet: 10.000/1000

Her er det fjern support,ingen har greie på hva dem snakker om. Ringer du dem 2 ganger på rad kan det godt hende dem ikke aner hva du snakker om ,selvom det er samme personen du snakker med. Det eneste plusset er at dem har "noen" oppegående ansatte så hvis man er heldig får man et vettugt svar. Også positivt er det at dem klarer å svare relativt raskt når man ringer.

Hastigheten vår er nå blitt normal med en hastighet på 10.000/1000 og det er jo kjempegreier ,problemet er at det nesten tok 1 år for dem og få fikset det.(hadde nesten problemer med linja i ca 1år å hadde hastighet helt nede i 2.5mbit) Men allt i allt så er nettet bra og stabilt nå.

Men -hvis jeg hadde kunnet velge annen levrandør (noe som ikke går) så ville jeg nok gått for NGT eller Catch sin sdsl linje.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Telenor

Produktype adsl plus 4000

De gangene jeg har vært i kontakt med support har jeg opplevd en grei kundeservice

Jeg har hatt dette abonementet i 1 år i desember og da blir det sagt opp tvert.

Nedetid har jeg hatt 2 ganger begge gangene varte i 14 dager, når det gjelder hastighet har jeg aldri hatt mere enn 3 mb selv om de påstår at de leverer varen. Tjenester de har utenom det at f.eks northon følger med i prisen er greit nok selv om jeg ikke bruker det selv. sum terningkast 1 på hastighet tjenester så får de 3 av meg.

gleder meg til ny ISP skal levere fiber helt inn i stua mi :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: NegtGenTel

Produktype inkl. hastighet: Classic

Ventetid er blitt bedre, men det er nok av talentløse folk som ikke kan gi deg support utover den malen de har fått tildelt (malen fikser nok 90% av problemene)

Oppetid er ikke noe problem.

Sperrede tjenester; jeg trenger tilgang til exchange, men dette har dem sperra i hue og ræva, kan til og med ikke koble meg til exchange via port 80 (RPC via HTTP)

Klarer de å fikse dette, NEI. Sier de at de klarer det hver gang jeg ringer; JA, sier de det er min feil; JA klarer jeg å koble meg på med andre leverandører; JA - har prøvd tre stk både vanlig exchange og RPC over HTTP. :thumbd:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: NGT

Produktype inkl. hastighet: ADSL 3500/600

Elendig support, når vi flyttet så manglet vi nett i 2-3 mnd pga at vi fikk brev i posten fra NGT med "Sjekk eposten din for ditt og datt" Hvordan skal vi sjekke eposten når vi ikke har nett?

Ellers er det lang ventetid og ukompetente folk i andre enden når man ringer inn.

99% oppetid (har vært noen dager uten nett og noen dager med ustabilt nett i løpet av 3 år) hastighet er ca 2800/3000 inn, måler aldri uthastigheten.., altså litt under det vi betaler for. Når det gjelder struping så er det jo den lille tingen med NRKs nett-tv, men siden jeg sjelden ser på NRK, og ihvertfall sjelden NRK nett-tv så har jeg ikke blitt plaget av dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Produktype inkl. hastighet: Basis, 1500/300

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Supporten var bra nok, sier at eg får hjelp, men den gangen vi mista internett så sa dei at problemet var løst uten at det var det...

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Ca 3 veker var internettet nede, litt skuffet over telenor. Har hastighet som lovet, Aldri under 1500/300 men ikkje mykje over.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Produktype inkl. hastighet: Adsl 2+ 20 Mb.

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Ingen erfaring nåværende boplass. Tidligere erfaring er positiv, sett bort fra en del ventetid.

100% oppetid (som jeg har registrert, vet ikke om natten). Har vel 11 Mb ned og full pupp opp. Fikk opplyst om at jeg kun ville få ca 11 Mb ned siden jeg bor 2,5 km fra sentralen når jeg bestilte. Dette stemte 100%. Ingen sperrede tjenester, ingen struping, Får utnyttet linjen maksimalt. Dette er sjekket med torrent og ftp server. Veldig stabil linje.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Chello

Produktype inkl. hastighet: Chello Classic, 3000/512

Erfaring med support: Alltid god service

Erfaring med produkt: Nedlasting 3150 - 3200kbps/opplasting 490kpbs, stabilt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Bluecom

Produktype inkl. hastighet:2200/512 Kbps

Erfaring med support: Virker som om de ikke har peiling på stort når du ringer dem, og antar alltid (hele tiden) at det er vi som har gjort noe feil.

På mail, så virker de som de overser viktige problemer, og kommer med helt bortkastede tiltak.

Men de kna også ha god support, men det varierer ifra hvilken person man kommer i kontakt med.

Har IP telefoni (og når den ikke funker, så må vi bruke mobil), så det å vente 30minutter i mobil hver gang du skal ringe dem, blir fort veldig dyrt.

De fikser problemet ikke så langt tid senere, men så dukker samme problemene opp igjen bare dager/uker senere.

Etter gjenntatte oppringinger og masse mail, så har det nesten blitt til at vi nå har levd i et halvt år uten telefon, på et ekstremt ustabilt og tregt nett.

Erfaring med produkt: De var de eneste som kunne levere produktet, så det er med "tvang" at vi bruker deres produkt.

Praktisk hastighet varierer ekstremt ifra dag til dag, men ligger vanligvis på 400-800Kbps. Den er som sagt ustabil som rakkern, faller nesten ut ivhertfall en gang i uken/dagen. (det hjelper i mange tilfeller å restarte router)

IP telefonen har vært ute av funksjon i 1 til 1/2år (et halvt år)....

Tregeste nettet har vært på, er 17Kbps.

(raskeste det har vært på er 2040Kbps...som vi da fikk etter at de "fikset" nettet, men det varte bare i en dag)

Den nærmeste sentralen er ca 50-100meter unna.

Edit: "Lengde på inntak: 74 meter"

Vet ikke om det bare er et ekstremt dårlige linjer, eller hva som er problemet, eller om bluecom har noe med det å gjøre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Produktype inkl. hastighet:20000/1200 Kbps

Support

Erfaring med support: Ka tidvis være treg me å ta telefonen, men som oftest er dem raske. Jeg har ALLTID fått mine problemer løst over telefon av en kyndig datatekniker, muligens fordi jeg fremlegger problemene på en måte dem forstår(?)

Teknisk

Har hatt en del småproblemer med linjen og stabiliteten etter den siste tids oppgraderinger av linjen, og PING ratio er en historie du ikke vil høre.

Jeg kan ikke bruke mer enn ca 25% av upload før PING ratio øker til over 150-250 ms men av mystiske grunner fungerer IP telefonen fra Telio som normalt nesten hele tiden ved disse tilfellene.

Merk derimot at jeg ofte må resette IP telefon adapteret fra telio ( ca annenhver måned) av diverse årsaker som Telio mener er routerskapte problemer, og NGT mener er Telio problemer...

Generelt

Dersom det skulle være noen tvil;

Jeg har ca 19500kbps ned, og ca 1480kbps opp, så jeg har båndbredden jeg betaler for. Desverre er kabelnettet for dårlig her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Produktype inkl. hastighet: ADSL Classic 3500/600 Kbps

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Har kontaktet support to ganger i løpet av tre år. Den første gangen var på grunn av at jeg ikke hadde fått vite at jeg måtte resette routeren etter de skiftet sentral og den andre var egentlig en lokal feil hos meg som jeg fikset selv.

Så det er hovedsaklig kun en telefon jeg har tatt til NGT som har relevanse.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Jeg er veldig fornøyd med NGT. Får alltid den hastigheten som er lovet og til tider litt mer enn det de oppgir. Det var en kort periode for noen måneder siden at jeg var plaget med at jeg mistet oppkoblingen i noen få sekunder, men virker som det er over. Har egentlig ikke noe mer å kritisere.

Jeg kommer til å fortsette å være NGT kunde helt til et annet selskap leverer fiber til området før NGT. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap:Direct Connect

Produktype inkl. hastighet: ADSL 2000/300

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Godt fornøyd. Rask respons nesten alle ganger (unntatt ekstreme tilfeller hvor det har vært landsdekkende feil - men da syns jeg det blir feil å kalle det dårlig kundeservice at det er litt ventetid).

Kvalifisert personell som sitter "i andre enden av tråden".

Det skal være sagt at DC er en liten ISP - som igjen kan være grunnen til at kundeservicen er så bra som den er.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Hastigheten har alltid vært som forventet. Ingen porter er sperret (ja, det inkluderer samba).

De har også en lokal router på Steinkjer, som gjør at jeg slipper å gå innom Oslo (som jeg måtte med bl.a. Bluecom (tild. ISP)) for å komme til naboen som har samme ISP. Dette resulterer altså i bedre ping-tider når man spiller spill mot hverandre o.l.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: PC Support

Produktype inkl. hastighet: 6000/500

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Svarer relativt rask, men kompetansen er ikke alltid god. Har dårliger holdninger overfor kundene!

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Linjen var grei, men 3-5 ganger i uken (i 6 mnd uten unntak) så hengte modemet seg opp,og måtte startes på nytt for at linjen skulle komme tilbake. Veldig fortvilendes. Jeg ringte og de forklarte det med at "slik er dataverden idag, aksepter det". Jeg byttet til mimer og har aldri hatt problem siden.

Selskap:Tafjord Mimer

Produktype inkl. hastighet:8000/750

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): De er veldig treig med å ta telefonen, men når du kommer gjennom får du kompetent hjelp. Sist gang jeg var i kontakt tok det 3 dager å komme gjennom (la igjen beskjed på telefonsvar), mens samtidig ringte jeg til bedriftstelefonen og det gikk 3 ring før de tok den. Kanskje litt for høg prioritet på bedrift?

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Veldig stabil og god linje. Alle får brukernavn og passord til routeren, noe som er et must selv om ikke alle gjør det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Bluecom / Ventelo

Produktype inkl. hastighet: ADSL Bestselgeren 3200/640kb/s

Har hatt god erfaring med mine telefonsamtaler med Bluecom, etterhvert Ventelo, men desverre er det altfor lang ventetid på telefonen før man kommer igjennom. Har også forsøkt å få kontakt med Ventelo via e-post, men dette er også lettere sagt enn det er gjort. God og presis kundeservice når en først kommer igjenom.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Hastigheten til denne linjen har vært presis i de to årene jeg hadde linje fra Bluecom, som etterhvert ble Ventelo. Alltid har hastigheten vært den som har vært lovet, og på to år har jeg kun hatt nedetid på linjen EN kveld. Linjen datt da ut ved 18:00 på kvelden, og den var tilbake morgenen etter. Dette var veldig frustrende den kvelden det gjaldt, men klart at når dette er eneste problem jeg har hatt over 2 år er dette akseptabelt.

Ventelo kan jeg uten å nøle anbefale på det sterkeste til andre...

Vil også nevne at jeg har nå flyttet til London, og har også bestillt bredbånd her. Det ble nevnt at norske hastigheter er for dårlig, og dette sier jeg meg enig i. Her i London bestilte jeg meg nettopp 16mbit SHDSL, og prisen på dette er fri installasjon og £10 (Tilsvarer ca 120,-) pr. mnd.

- Slike priser og hastigheter er ikke like enkelt å oppnå i Norge!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap:Telenor

Produktype inkl. hastighet: Extra 4000/450

Raske til å svare, hyggelige men lite hjelp å få egentlig

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping):Oppetid, nettet mitt er nede hver kveld kl 21 - ca 06.30.

Hastigheten er som lovt, men ikke noe mer...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har vært borti tre forskjellige ADSL abn. Ett av dem er bedrifts-abn, men tar den med allikevel.

Redigert for å få med tiden med modem/ISDN også, som var Telenor i 8 år.

Produktype inkl. hastighet: 28.8Kbit modem

År: 1994-1998

Erfaring med support:

Kontaktet ikke Telenors support i denne perioden.

Erfaring med produkt:

Var vel ikke noen problemer den gang, bortsett fra at jeg ikke fikk koblet opp noen ganger. Funket fint til det meste bortsett fra nedlasting.

Produktype inkl. hastighet: 64 og 128Kbit ISDN

År: 1998-2002

Erfaring med support:

Kontaktet ikke Telenors support i denne perioden.

Erfaring med produkt:

Stort sett det samme som modem-tiden, men bare raskere hastighet :)

Første jeg hadde av ADSL var:

Produktype inkl. hastighet: Husker ikke. Var 4000/800Kbit eller noe.

År: 2002-2004

Erfaring med support:

Ringte dit 1 gang da rutern døde. Hadde ventetid på 2 min den gangen. Fikk ny ruter levert på døra dagen etter.

Erfaring med produkt:

99.9% oppetid. Linja forsvant 1 gang i ca 1 time. Hastighet var akkurat som den skulle. Opplevde ikke noe sperring/struping.

Så hadde jeg:

Selskap: Bluecom

Produktype inkl. hastighet: Ukjent. Var et bedrifts-abn. på 2Mbit.

År: 2004-2006

Erfaring med support :

Kontaktet ikke Bluecoms support i denne perioden.

Erfaring med produkt:

100% oppetid. Ikke noe negativt å si på hastighet. Opplevde ikke noe sperring/struping.

Nå sitter jeg på:

Produktype inkl. hastighet: Online Basis 2,5Mbit.

År: 2006-2007

Erfaring med support:

Ringte én gang for å få ordnet opp hastigheten som lå litt under det den skulle. Var fikset innen en time.

Erfaring med produkt :

Opplevd 99% oppetid i den tiden jeg har vært bruker. Fram til jeg ringte support, var hastighet litt under det den skulle. Hadde bare bittelitt nedetid da de fikset hastigheten. Ellers funker det helt fint. Strupet til 2mbit grunnet veldig gammel telefonlinje. Ligger på stort sett på 1950/360kbit nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg elsker nostalgi, så her kommer diverse ISPer jeg har hatt gjennom årenes løp.

Selskap: Oslonett og senere diverse gratis dial-up leverandører

År: 1993-2000 (!!)

Produktype inkl. hastighet: 28.8 modem :D

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Fungerte kjempefint til BBS, IRC og web

---

Selskap: ADK/Wavelan

År: 2000-2002

Produktype inkl. hastighet: Trådløst nett - 384 kbps

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Rask support de få gangene det var nødvendig

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Så lenge det ikke var storm og strømstans funket det fint. De hadde ikke fått strupinga til å fungere som den skulle, så man dro ut det man klarte fra antenna. Rask levereringstid.

---

År: 2004

Produktype inkl. hastighet: ADSL 768 kbps

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Veldig rask leveringstid. Var på nett kun et par dager etter at jeg bestillte. For en gangs skyld en tjeneste fra Telenor jeg har vært fornøyd med.

---

Selskap: UPC

År: 2005->

Produktype inkl. hastighet: Chello 1024 kbps

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Kjekk automatisk svar på supporten som sier fra om det er noen kjente feil i området. Også kjekk funksjon der de ringer tilbake ved lang telefonkø.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Nede 3 dager på to år. De dagene har til gjengjeld hatt 6-12 timer nedetid.

---

År: 2006->

Produktype inkl. hastighet: ADSL 2+, 20Mbit

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Elendig/ontrent ikke noen hjelp å få hos support.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Litt ustabilt, men stort sett greit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Tele2

Produktype inkl. hastighet: 4000/400

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde): Er kjempe fornøyd med supporten til Tele2, har aldri opplevd lignende av tideligere leverandørene jeg har hatt gjennom årene. Utrolig nok INGEN kø (har opplevd at jeg måtte vente ett par minutter noen ganger, men resten har jeg kommet rett gjennom). Kort og enkel telefonveiledning. De er veldig vennelige og hjelpsome, og om de ikke har noe svar å gi deg der og da, så ringer de ALLTID igjen, og det raskt også (har som regel ringt meg opp minutter etter).

Jeg fikk førsteprioritert saken min hos Tele2, og jeg fikk svar på problemet samme dag.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping): Jeg får som regel ikke full hastighet, men det er telenor sin skyld (ettersom tele2 leverer gjennom telenors sentraler), jeg hadde samme problemet når jeg hadde telenor. Jeg har hatt nedetid kun én gang, men det var veldig kort. Tele2 leverer ikke router, men kun modem, som jeg er veldig glad for (og alle leverandører BURDE). Da har jeg ingen NAT begrensinger (eller annet) utenom min egen router, der jeg styrer det slik jeg vil.

Jeg har tele2 både hos min far og min mor. Og denne leverandøren er absolutt å annbefale! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap: Hadeland Energi Bredbånd

Produktype inkl. hastighet: Fiber 6/3

Treige til å hjelpe, ventemusikken på support gjør deg sinnsyk.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping)

Gir forskjellig hastighet til lik pris, (noen abonnenter har 6/6, og andre 6/3 til samme pris.), ingen nedetid utenom annonsert vedlikehold. Det med forskjellig hastighet kommer av at de struper opphastigheten til nye kunder. Dette er merkelig siden infrastrukturen ut til kundene er lik.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap:BKK

Produkttype inkl. hastighet:Bredbånd Sterk kuling 4500/2500

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde):Vennlig og effektiv. Lett å få spesialist til å oppgi navn og direkte/mobilnummer for å ringe tilbake.

Erfaring med produkt (oppetid, hastighet i forhold til det som er "lovt", sperrede tjenester, struping):Oppetid 99.99% eller deromkring, dvs nesten aldri nede. Hastighet som lovet. Alt åpent og tilgjengelig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Off topic :

hehehe....så en slik tråd et annet sted, og lo godt av ett av innleggene der... :P

"aner ikke surfer på nabo'n"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selskap:start.no

Produkttype inkl. hastighet: 2 megabit

Erfaring med support (om du har vært i kontakt med support etter at du ble kunde):Vennlig og effektiv! :-)

Erfaring med produkt: Veldig stabilt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive