kvifor så høg ping på CS?

15 innlegg i emnet

Skrevet

kvifor får eg så høg ping på CS når minn Venn spiller på samme server bare 200meter herfra. har samme linje som han: 4.4 inn 1024ut

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det kan ha med hvilkene hardware du har.

Det kan også være om du har noen nedlastnings programer i bakgrunden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

mm, det har for eksempel mye å si om du har msn på i bakgrunnen..

selv har jeg spilt mye cs med den på, men jeg har hørt at den skal ta utrolig mye av linjen din..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kvifor får eg så høg ping på CS når minn Venn spiller på samme server bare 200meter herfra. har samme linje som han: 4.4 inn 1024ut

Så det er han som har sittet opp en server? Hvor mangen spiller på den og er det bots der?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så det er han som har sittet opp en server? Hvor mangen spiller på den og er det bots der?

njet, vi spiller på en annen server, Hellfragger, så det er ikke han som har lad den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Okei. Holder han eller andre på med andre prosesser som bruker internett samtidig som han spiller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Okei. Holder han eller andre på med andre prosesser som bruker internett samtidig som han spiller?

nei han får lav ping, men jeg får så høy ping enda jeg ikke driver med noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skrev en liten feil, mente deg.

Har det vært sånn lenge?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

mm, det har for eksempel mye å si om du har msn på i bakgrunnen..

selv har jeg spilt mye cs med den på, men jeg har hørt at den skal ta utrolig mye av linjen din..

saa sant saa sant! det er sykt forskjeld! uten MSN paa i bakgrunnen kan jeg ha en ping pa 34-95 men med MSN saa gaar den fra ca 60 og helt opp til 240! :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du like dårlig ping i forhold til han på alle servere eller er det kun en bestemt, i dette tilfellet Hellfragers? Kan du gi oss llitt info om hardwaren din?

Gi oss nok informasjon til at vi kan kunne hjelpe deg, det er ikke vi som skal stille spørsmål.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har kankje dårlig internett lingje, mål hastgheten her på itpro..

Jeg har ca 40-60 (Noen ganger 4678) . Når jeg står tilkoblet med 3 Pcer og dreambox. Jeg har trådløs internett. noe som ikkje er bra for gaming :(:(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er kanskje ISP' din som er messed up:S

Ring til nettleverandøren din og hør om dette er tilfelle.

GLHF :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om det ikke er linjen, er det maskinen din. Høyst sannsynlig skjermkortet ditt.

Hva slags Hardware har du?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om det ikke er linjen, er det maskinen din. Høyst sannsynlig skjermkortet ditt.

Hva slags Hardware har du?

Hardware:

3,00 GHz Penium 4 prosseor

1,75 gigabyte RAM

ATI X1600PRO.

Realtek 10/100 LAN

Ellers så kjører jeg ikke trådløst men powerline.

Kjører WinXP Pro.

Dett gjelder på alle servere

4,4inn 1024kbit ut fra Ventelo BlueCom

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingen som har tenkt på at det kan være malware ute på gang?

Jeg vil anbefale deg å prøve en virussjekk og en spywaresjekk i følgende rekkefølge:

Først deaktiverer du systemgjenoppretting dersom du bruker Windows XP.

All skanning etter virus og spyware skal du nå foreta i sikkermodus med nettverk.

Følg lenken dersom du ikke vet hvordan du starter i Sikkermodus med nettverk.

Foreta en virusskanning i nettleseren din med BitDefender. Dersom du finner virus starter du på nytt i sikkermodus med nettverk etter skanningen, og foretar en ny skanning.

Deretter tar du en spywaresjekk med Ewido Onlinescan. Dersom du finner spyware starter du på nytt i sikkermodus med nettverk etter skanningen, og foretar en ny skanning.

Så snart du har fått til å kjøre begge skannerne uten at de gir indikasjon på virus eller spyware er du ferdig med å skanne og skal starte maskinen i vanlig modus igjen.

Deretter kan du gå videre til å installere antivirusprogramvare og antispyware dersom du ikke har noe slikt fra før. Slike programmer finner du på oss.viztnd.com/secprog.shtml.

Les her dersom du ønsker informasjon om hva spyware er og hvordan du best mulig kan holde PC-en din ren for dette.

Les her dersom du ønsker lenker til informasjon om hva virus, trojanere og ormer er.

Når det gjelder sikkermodus skal du IKKE gjøre noe annet imens, dvs du skal ikke sitte og surfe her eller andre steder. Dette fordi du da kan starte spionprogrammene eller virusene manuelt.

Ovenstående svar med virus og spywaresjekk er basert på en utvidelse for Firefox som henter hurtigsvar på enkelte gjentagende spørsmål. Svarene hentes fra http://hurtigsvar.viztnd.com og utvidelsen til Firefox kan hentes fra www.home.no/apepost for de som ønsker det.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive