Jeg har blitt VAC-banna

31 innlegg i emnet

Skrevet

The details of the ban will not be provided.

Steam Support will not disclose the cheats that were detected running on your system or the date and time the infraction took place.

VAC may not ban you immediately - the cheating violation may have occurred days or even weeks before the ban is apparent on your account.

Så steam banner deg, men vil ikke si hva som gjør at du blir bannet, eller når du har gjort noe ulovlig ? Den praksisen stinker det av... Så lenge de ikke gir bevis for noe som helst har en ikke gjort noe ulovlig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg og er VAC banna for ingenting.. Sendt 2 mailer til de og da fikk jeg bare svar "du har cheatet og derfor er du bannet" uten å ha cheatet.. MMM.. no more valve for me. laster ned hl2 ep2 og portals når det kommer, men sløser ikke vekk mer peng.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvem har du kjøpt spillet av? Er det kjøpt i norge, har du forbrukerloven på din side, og kan kreve ny kopi/key PUNKTUM.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

funker fint hos meg med cheat=)

Neida=) Ble steam banna på min forrige bruker, fordi jeg og en kamerat kjeda oss... så vi tråkka til med cheat på utenlandske servere! men ble banna... spiller på kompisen min sin nå, han har slutta=)

Jeg har cheat på min pc som jeg tar på av&til på lan hos 1 kamerat for morroskyld, har aldri merka noe......

---------------

Fra moderator: Fjernet noen blanke linjer.

Endret av Staizen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du får selvføgelig oppgitt hvorfor du er bannet. Start Steam og velg Settings, der finner du informasjon om din konto samt VAC-Status, om det ikke står ''In good standing'' står det en begrunnelse om hvorfor du er bannet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er ikke nødvendig med en nøyaktig forklaring til hvorfor du er bannet, fordi det er kun 1 måte å bli utestengt fra VAC. Det er å cheate. Enten du har har gjort det, eller noen andre som har brukt kontoen din.

Synnes denne tråden burde bli settes til "Løst".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive