Jeg har blitt VAC-banna

31 innlegg i emnet

Skrevet

Hei. Jeg skulle starte cs idag, da så jeg at jeg har blitt vac-banna :wall:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor, jeg har ikke cheata, vet ikke hvor man får tak i cheats engang :blink:

Hva kan jeg gjøre for å få tilgang igjen?

Jeg har tross alt betalt for spillet!

Har hørt om mange som har blitt bannet uten grunn...noen hjelp meg? :unsure: :cry :cry

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bare en ting å gjøre, klag. send en mail til steam folkan å forklar dem situasjonen.

**før du sender den mailen bør du vere sikker på at ikke noen andre har misbrukt steam profilen din**

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg finner ikke noen mailadresse/mailskjema til Steam....kan du hjelpe meg å finne det? :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Your CD Key is registered to your Steam Account and no one else can use it, even if they know the number.

The only way someone can steal your Steam account is if you let someone use it (intentionally or otherwise) or if you have a weak password on the account.

Please see the account security recommendations FAQ for more information on protecting your account:

Account Security Recommendations

Link

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan også sjekke ut Denne Support siden

Kanskje finner du ditt svar der :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mail til Steam? - Glem det. Jeg har sendt mail til dem etter min lillebror på 10 år ble vac-banna, han så på meg med spørrende øyne når jeg spurte om han cheata. Jeg har også sendt mail til dem to ganger angående to kontoer som er blitt stjålet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det går ikkje og sende mail. Er du banna er du banna. Det eneste du kan gjøre er å opprette ny steam konto, kjøpe og registrere ny cd-key.

Men du kan spille på servere som ikkje er vac når du er banna. Men det nytter ikkje og sende mail. I forumet står det vis du er blitt banna er det ein grunn. Og du kan ikkje gjøre noe med det. Untatt og kjøpe ny cdkey :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Altså:

Man kjøper noe med helt tilfeldig levetid, og når det slutter å virke (produsenten tar fra deg produktet!) går man gladelig ut og betaler en gang til???

Beats me.

:thumbd:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei. Jeg skulle starte cs idag, da så jeg at jeg har blitt vac-banna :wall:

Jeg skjønner bare ikke hvorfor, jeg har ikke cheata, vet ikke hvor man får tak i cheats engang :blink:

Hva kan jeg gjøre for å få tilgang igjen?

Jeg har tross alt betalt for spillet!

Har hørt om mange som har blitt bannet uten grunn...noen hjelp meg? :unsure: :cry :cry

Veldig kjedelig episode...Men tror nok ikke du vil få tilbake kontoen din desverre. :thumbd:

Sånn er det med spill som er altfor populære. Steam får sikkert tusenvis av slike meldinger hver dag....

En "løsning" er å vente på nytt skjermkort og så kjøpe CS source, som anbefales å kjøpe uansett.

Nærmest alle deler av spiller er forbedret. (spesielt fysikken, som fikser gameplayet stort) :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

belive it or not, fant en support mail til steam:

steamsupport@support.steampowered.com

good luck ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kan ikke dette ha med IP adressen å gjøre da?

Eller var det før?

Mener å ha hørt om noen som har blitt utestengt fordi de har overtatt IP adressen til noen som har cheatet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Veldig kjedelig episode...Men tror nok ikke du vil få tilbake kontoen din desverre. :thumbd:

Sånn er det med spill som er altfor populære. Steam får sikkert tusenvis av slike meldinger hver dag....

En "løsning" er å vente på nytt skjermkort og så kjøpe CS source, som anbefales å kjøpe uansett.

Nærmest alle deler av spiller er forbedret. (spesielt fysikken, som fikser gameplayet stort) :thumbs:

Akkurat det ejg har tenkt til :thumbs:

Må bare huske å aktivere det på en ny steam account. (ellers får jeg jo ikke spillt på VAC-servere ;))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Altså:

Man kjøper noe med helt tilfeldig levetid, og når det slutter å virke (produsenten tar fra deg produktet!) går man gladelig ut og betaler en gang til???

Beats me.

:thumbd:

mmmhm.. noen mennesker ass ..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fakta her er at du er utestengt fordi du har instalert noe shit på din pc.

Don't Download Cheats ! Dette gjelder alle spill.

Ikke kom her i dette eller andre forum med beklagelser.

Kjøp et nytt spill er eneste løsning.

mvh

pingni

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fakta her er at du er utestengt fordi du har instalert noe shit på din pc.

Don't Download Cheats ! Dette gjelder alle spill.

Ikke kom her i dette eller andre forum med beklagelser.

Kjøp et nytt spill er eneste løsning.

mvh

pingni

Han sier jo at han ikke har brukt cheats. Hvorfor skulle han spørre om hjelp om han hadde brukt cheats? - Da hadde han jo skjønt hvorfor han var blitt banna.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Han sier jo at han ikke har brukt cheats. Hvorfor skulle han spørre om hjelp om han hadde brukt cheats? - Da hadde han jo skjønt hvorfor han var blitt banna.

Beklager å måtte si det, men er du utestengt, ifra et spill så er du det.

Det er spilleren og ingen andre som er skyld i dette.

Når det gjelder VAC og andre så er er det en gylden regel blant spillere som bruker cheat protected servers, last aldri ned noe shit som er relatert til spill.

Om du installerer det på en annen hardisk en spillet har ingen betydning, du blir oppdaget.

"Last aldri ned noe shit som er relatert til spill." Dette er viktig! Og gjelder alle pc spill. Når du kobler deg til en cheat protected server så blir hardiskene dine saumfart alt blir oppdaget.

Mvh

pingni

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det du sier er ting jeg regner med at alle vet.

At spilleren er skyld i det er jeg uenig i, for admin kan banne en person med VAC etter det jeg har forstått.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

At spilleren er skyld i det er jeg uenig i, for admin kan banne en person med VAC etter det jeg har forstått.

Er korrekt, er selv Admin for 4 spill servere, men hvis en er utestengt ifra en server, hvorfor bry seg med det ? Det er ikke det vi diskuterer her. Er spilleren utestengt ifra alle så har spilleren ett problem som han selv er skyld i.

Mvh

pingni

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joda greit nok.

Men måten Steam behandler sine "kunder" er helt feil.

Vedkommende som får "ban" på sin steam id skulle fått mail med begrunnelse om hvorfor.

Folk betaler faktisk penger for spillene som Steam gir ut.

Akkurat det samme som om ditt operativsystem skulle låst deg ute ved neste oppstart fordi du "kanskje" har gjort noe du ikke burde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Et VAC-ban er endelig og det er ingenting du kan gjøre med det utenom å rense maskinen din for alle mods til spillet og litt til, og så kjøpe en ny lisens. Eller du kan holde deg til bare usikrete tjenere.

Du finner forklaringen her: Counter-Strike.net Forums | P-Dizzle's Test Forum | General Steam Info - VAC and Bans

Og her.

The following will not trigger a VAC ban:

* Using chat programs like X-Fire

* Playing multi-player mods which do not modify core .EXE and .DLL files

* System hardware configurations

* Playing with custom skins

Your account may still be used to play on unsecured servers.

Your account may still be used to play single-player games, or to connect to non-secure game servers and for games played over a LAN. To find non-secure servers, please change your filter settings in the server browser list to show servers which are not VAC-secured (from the Steam main menu go to the View option, select Servers and then select "Not secure" in the Anti-Cheat drop-down).

Deleting an account will not release its CD Key(s) to be used on other accounts. It is recommended that you not register retail products or purchase new Steam subscriptions on your banned account.

If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it under a newly-created Steam account. Prior to installing, remove all cheats from your system - if you do not know where the cheats were installed, you may want to consider reformatting the machine and starting over with a fresh installation of your operating system.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

If your account has been banned by the VAC system for cheating, there are several important considerations:

Steam Support cannot remove the ban on your account.

Regardless of whom was using your account at the time it was banned. The use and security of your Steam account is your responsibility.

The details of the ban will not be provided.

Steam Support will not disclose the cheats that were detected running on your system or the date and time the infraction took place.

VAC may not ban you immediately - the cheating violation may have occurred days or even weeks before the ban is apparent on your account.

Your account may still be used to play on unsecured servers.

Your account may still be used to play single-player games, or to connect to non-secure game servers and for games played over a LAN. To find non-secure servers, please change your filter settings in the server browser list to show servers which are not VAC-secured (from the Steam main menu go to the View option, select Servers and then select "Not secure" in the Anti-Cheat drop-down).

Deleting an account will not release its CD Key(s) to be used on other accounts. It is recommended that you not register retail products or purchase new Steam subscriptions on your banned account.

If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it under a newly-created Steam account. Prior to installing, remove all cheats from your system - if you do not know where the cheats were installed, you may want to consider reformatting the machine and starting over with a fresh installation of your operating system.

Det er gjort klart at Valve (steam) ikke svarer på eposter ang. dette temaet.

Om du har blitt bannet er det en grunn til det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det står også at cheat banning vil kun banne deg i noen dager/uker. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det står også at cheat banning vil kun banne deg i noen dager/uker. :)

Hvor har du fått det ifra? VAC-ban er permanent.

Om du siterer fra denne teksten:

VAC may not ban you immediately - the cheating violation may have occurred days or even weeks before the ban is apparent on your account.
Så betyr det at utestengelsen/bannet gjerne ikke oppstår før flere dager/uker etter cheaten er funnet.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Admin kan ikke banne en person med VAC. VAC er en funksjon eller et program som oppdager cheats og banner spilleren som benytter seg av dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vel. er du sikker på att du ikke har hacka? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive