Avinstallere Norton...

12 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann. Jeg har gjort mitt livs største tabbe. Det var å installere Norton Internet Security 2007 BETA. Nå får jeg nemlig ikke avinstallert den!

Den stopper opp midt i avinstalleringen...jeg må avslutte prosessen for å få den vekk...noen tips? :rolleyes:

Har seff prøvd å restarte og alt det der.. :blink::ph34r: :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan bruke systemgjenoppretting og sette pc tilbake før du installerte Norton.

Eller kan du slette mappen Norton i program filene og deretter gå inn i regedit og manuell fjerne alle nøkler/verdier fra Norton.

Da skal du bli kvitt Norton.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du prøvd i sikkerhetsmodus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan bruke systemgjenoppretting og sette pc tilbake før du installerte Norton.

Eller kan du slette mappen Norton i program filene og deretter gå inn i regedit og manuell fjerne alle nøkler/verdier fra Norton.

Nå har jeg sletta mappa. Jeg finner ikke norton i regedit...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Norton skal da være i regedit :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Problemet er at da forsvinner alle andre programmer som ble installert ETTER Norton...

Løsningen er å bruke SymNRT fra Symantec for å fjerne alle spor etter programmet.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

symNRT funker ikke så bra på betaen......... hvilket også er en av grunnen til at jeg frarådet å installere denne da den ble lagt frem på forumet her.....

et lite utdrag fra lisensavtalen :

Norton Internet Security 2007 Beta

Download

Important - Please Read:

This is a beta product and therefore is not supported by Symantec Technical Support.

SYMANTEC STRONGLY ADVISES THAT YOU DO NOT INSTALL THIS BETA PRODUCT ON A PRODUCTION MACHINE OR USE ON A PRODUCTION NETWORK. THIS BETA PRODUCT IS FOR TEST USE ONLY. Please note: Before using this prerelease software it should be emphasized that it will not display the stability of a shipping product. You may encounter problems with this prerelease software that may possibly result in data loss. This software is not recommended for production use and it is highly suggested that you back up your existing data before you install this software. SYMANTEC WILL NOT BE RESPONSIBLE FOR ANY DATA LOSS OR DAMAGE TO YOUR COMPUTER AS A RESULT OF TESTING THIS PRODUCT.

Please note that installing this Beta will upgrade prior versions of Symantec Norton AntiVirus or Norton Internet Security. If you intend to use a previous version of the software following your Beta testing, please ensure that you have your prior product media to re-install from once the Beta expires.

This Beta comes with a 30 day trial period.

Thank you for your help in evaluating Norton Internet Security 2007.

Endret av Papsn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøv da å søke etter symantec

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hør på erlinglo du, betaen MÅ fjernes manuelt........ men gikk det ikke å slette den fra "legg til/fjern" ?

Endret av Papsn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk CrapCleaner for å fjerne ugyldige verdier og slikt. Det er iallefall slik eg gjer det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive