Fjerne operatørlogo

9 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

er det mulig å fjerne telenor OG tele2 logoen på min SE k800i??

ikke det, nei? nei,vel

noen skulle vært skutt...

-----

Moderator har redigert overskriften litt.

Endret av michBergen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Last ned en blank logo, og bruk den som bakgrunnsbilde.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ikke send sånn logoblank meldinger i hverfall, da ender du opp med en blank firkant under opratørlogoen:P

SE telefoner er laget slik at man ikke kan fjerne opratørlogoer... <_<

du kan prøve å laste ned themecreator, og duse ned fargen på oppratølogen til å passe med themet.

THEMECREATOR

Er noen guider hos SE, men er noen gode her også: http://www.mobile9.com/invboard/index.php?showforum=34

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tele2/TELENOR logoen går desverre ikke an å fjerne. Ikke engang på nokia. Så blank logo er utelukket. Dette er da tele2's server står i sverige. så vi er faktisk i "utlandet". I sverige kan du laste ned blank logo med ditt tele2 abbonement hvis du har nokia telefon (eller annen tlf som støtter loger). men denne forsvinner når du kommer til norge igjen..

Samsung d500 har en funksjon som tar bort operatør skrifta uansett operatør og kan aktiveres under "display" under "settings"..

Desverre ser det ut til at det kun er denne modellen som har det. finner ikke noe tilsvarende på nokia, SE, nyere samsunger osv....

Jeg snakker generelt etter hva ele2 har sagt til meg, pluss egne erfaringer. Sony E eller siemens, lg osv har jeg aldri hatt. og dermed aldri prøvd på :) Men generelt skal det ikke være mulig å fjerne tele2 /og eller telenor skrifta. Da vi er i "utlandet" for serveren :) Og logo går jo ikke an å ha i utlandet..

AKkurat som de "fancy" logoene på eldre telefoner som nokia 3310. DIsse forsvant så snart en reiste ut av landet...

Endret av sveinung
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Å?

På min Siemens M75 (og på CX65 og M65) går det fint å sette en transparent enpixels gif som logo.

Men kanskje det bare er på Siemens dette virker?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror simens har hatt det i lang tid, var ivertfall det på den første simens telefonen med polyfoniske toner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er mulig å fjerne operatør logoen med Far Manager.

Ta en titt på denne siden http://www.se-info.nl/tweaking...ge=home〈=en

PS: Bruk Far Manager på eget ansvar, du kan ødelegge hele telefonen hvis du gjør en feil

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet om det er mulig å få vekk "netcom" logoen på min sony ericsson w810i? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

HVA er det du må sende for å fjerne operatørlogoen? Har telenor og mobilen er en Sony Ericsson W810i. :)

Edit: For jeg har gjort det før og det har funka helt fint. Men jeg hukser ikke hva jeg skal sende... Og til hvilket nummer... Noen som vet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive