Den store irritasjonstråden

298 innlegg i emnet

Skrevet

Ressurser, purken? Neeh :P

Irriterer meg over at naboen skal bråke så jævlig! Han har drevet å banket med en gravemaskin-lignende ting i hele dag! <_<

Noen som vet hva jeg snakker om btw? Teite maskin! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe. Jeg synes det er så urettferdig, vi klager ikke over at sønnen deres kjører at og fram på en offentlig vei med atven hans, og jeg har ikke spilt høy musikk på mange uker nå, mens han der sønnen deres kjører mange ganger i uken, og den bråker noe forferdelig, og i tilegg er storebroren hans og vrir på gassen, og den blir enda høyere. *Stygge gloser som jeg ikke vill skrive her*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg at bilen går tom for drivstoff når den brukes. Teknologi for "evig" drivstoff finnes, men ser jo aldri noe til det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Akkurat nå er det største jeg irriterer meg over at mobilen er tom for strøm, ellers er alt bare bra! :D:P

Endret av Veg@rd
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Irriterer meg over at en torrent jeg laster ned stoppet på 99.9%, ingen seeder mer :(

Endret av Quad
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg at bilen går tom for drivstoff når den brukes. Teknologi for "evig" drivstoff finnes, men ser jo aldri noe til det.

Visste ikke at det fantes sånn teknologi nå, hvor har du lest/fått vite det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg at vigrid ennå ikke er avslutett. En nazistisk og rasistisk parti. Som har drevet lengre enn nok. Legg ned hele siden kast fyren i fengsel. Slakt parti medlemene.Legg ned norgespatriottene å.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg at ingen svarer på postene som jeg starter. Og på folk som ikke gir ProPoeng etter en detaljert, fin forklaring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg over at en torrent jeg laster ned stoppet på 99.9%, ingen seeder mer :(

Deg også? :P

For øyeblikket er det ikke så mye mer som irriterer meg, bortsett fra at jeg snart er tom for flash krutt :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg at han kisn som snakker i reklamen om Mythbusters på Discovery sier "MythBUSTESJ".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sier han det? Det har jeg ikke hørt, selv om jeg ser ganske mye på Mythbusters.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg over "proffe" syklister som absolutt skal sykle på bilveien når det er gangvei 1 meter unna.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Brukere som ikke følger opp trådene sine, irriterer meg som en kongkvise på rompeskinka!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterende Ja og jeg er enig, men du har ikke plikt til å svare selv om du har løsningen på deres problem.

Alternativt kan du sjekke trådstarters online cv om de følger opp egne tråder og ta dine valg derfra

eller opprett din egen "blacklist" over brukere som unnlater bevist å følge opp egne tråder.

Personlig gir jeg pokker i propoeng, det viktigeste er kanskje at problemet til trådstarter blir løst og at tråden settes LØST.

Hilsen Ikke uunnværlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har tidligere i dette forumet uttrykt at jeg ikke bryr meg om propoeng, og jeg er vel ikke mest aktiv heller for å tilegne meg dette.

Det har hendt at jeg har fått tilbakemelding med takk for løsning, uten at poeng har blitt delt ut.

Det føles bedre å kunne vite at jeg har bidratt med løsning enn at jeg får poeng for det.

Selvfølgelig har jeg ikke plikt til å svare, men folk kunne gi en tilbakemelding i en eller annen form på det de har startet selv...

..men sånn er det jo ikke.

Endret av pijano
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Irriterer meg over at jeg fikk en anmerkning i dag for å ha "glemt penn".

Hadde faen ikke glemt penn, men den hadde gått tom for blekk.

Faens naturfag kjerring :nope:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det som irriterer meg er folk som absolutt på død og liv må bruke caps.. Men det som irriterer meg mest er at jeg ikke har vunnet på julekalenderen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fjortisser som maser om ProPoeng hver gang de har skrevet et ord i en tråd, er noe inne h*****e plagsomt.

Og bare slik at jeg ikke fårr en haug sure fjortenåringer på meg, så er altså fjortis en fase, og ikke en alder ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fjortisser som maser om ProPoeng hver gang de har skrevet et ord i en tråd, er noe inne h*****e plagsomt.

Og bare slik at jeg ikke fårr en haug sure fjortenåringer på meg, så er altså fjortis en fase, og ikke en alder ;)

Da er det noe inn i hæIvete mange fjortiser her.....

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Blir forbannet over enkelte brukeres gi-fan-holdning til retningslinjene angående hvordan man formulerer seg skriftlig i et forum. Spessielt reagerer jeg på bruk av "gatespråk"/sms-språk/chatte-språk (kall det hva du vil). For det første bryter dette med retningslinjene for forumet, for det andre vil flere av oss ha andre ting å gjøre en å knote seg gjennom et dårlig skrevet innlegg. Skriv skikkelig for pokker!

PS. Jeg tar dette opp her fordi det er et generelt problem observert over lang tid.

Om emnetittel og korrekt språk i forumet slik jeg ser det (klikk for å vise/skjule)

Skriftlig språk i forum: Skriv mest mulig korrekt norsk. chatte-språk, sms-språk og slang-utrykk skal forekomme i minst mulig grad. Setninger startes med stor bokstav og avsluttes med for eksempel punktum. Kort og greit - Skriv slik at voksne folk gidder å lese innlegget!

Skrivefeil: Det er helt greit at det sniker seg inn en skrivefeil eller en form for setningsfeil. Ingen henger dere for det.... Men skummles i det minste over innlegget etterpå og bruk p_edit.gif -knappen om nødvendig.

Valg av trådtittel: En kort beskrivelse på hvilket tema innlegget ditt gjelder. Værken mer eller mindre!

For at alle skal forstå dette tar jeg to eksempler:

kan jeg bruke windows home versjon på stasjonær som jeg ikke bruker lengre på en bærbar : Dette er strengt tatt ikke en kort beskrivelse på temaet som ønskes belyst og etter mitt syn faller denne utenfor det jeg definerer som "tittel". Tittelen her hadde fungert mye bedre som et innledende spørsmål i trådens første post.

For å finne en passende tittel i akkurat dette eksempelet bør en se for seg problemstillingen som helhet. TS spør altså om det lar seg gjøre å flytte windows til en annen maskin... Da bruker vi det som utgangspunkt og ender opp med for eksempel: Flytte XP Home lisens til annen pc

Poenget her er å gi en forumbrukerne en kort beskrivelse av innholdet uten at de kreperer av kjedsomhet mitt inne emnetittelen :P

kabbinett : Litt i korteste laget eller hva? Vi har noe som heter "tre ord regelen" under § 2.5 i Retningslinjer for forumet.

Når vi leser videre i posten ser vi fort at trådstarter ønsker tips om bygging/modding av pc-kabinett. Da kunne for eksempel Tips om kabinett-mod være en helt grei tittel.

Legg merke til at tittelen også kan endres etter at innlegget er postet! Bruk p_edit.gif -knappen i første post for å få tilgang til dette. Jeg vet ikke om det er jeg som er hysterisk pertentlig, men jeg mener alle trådstartere bør underveis i utviklingen av en tråd vurdere om emnetittelen til tråden forsatt er beskrivende og god. Om det et stykke ut i tråden avdekkes at problemet ikke er slik først antatt, er det bare en kjempefordel at emnetittelen oppdateres. Dette vil gjøre tråden mye lettere tilgjengelig i ettertid ( bedre søkbarhet ).

NB! Eksemplene jeg har brukt er ikke spessielt graverende i mine øyne og ikke ment som noe angrep på noen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt enig med deg!

Jeg irriterer meg i tillegg over at debatter FORTSETTER selv om TS har blitt varslet om dårlig emnetittel og at den må endres. Det mest effektfulle hadde jo vært å LÅST tråden INNTIL tittelen hadde blitt endret.... Men det er kanskje ikke teknisk mulig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joda det skal fungere helt greit ut i fra det jeg har sett i konkrete tilfeller. Hadde ikke vært så dumt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

irriterer meg over at det ikke er noe å irritere seg over. Det er jo tross alt jul. Og at jeg sitter her og spiser en gammel brødskive... for faen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive