[LØST] Acer 17" lcd monitor

5 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle ha en ny flatskjerm, til en billig penge, så jeg kom over DENNE skjermen... jeg bruker for det meste pc'n min til og spille og jobbe med skolearbeid osv...

Så lurte jeg på om den skjermen var noe og satse på for meg... hvis ikke har dere noen andre forslag som ikke koster så mye.

Takk! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle ha en ny flatskjerm, til en billig penge, så jeg kom over DENNE skjermen... jeg bruker for det meste pc'n min til og spille og jobbe med skolearbeid osv...

Så lurte jeg på om den skjermen var noe og satse på for meg... hvis ikke har dere noen andre forslag som ikke koster så mye.

Takk! :thumbup:

Den skjermen hadde greie spesifikasjoner, og til den prisen så var det ganske gode spesifikasjoner.

Oppløsningen og lysstyrken er helt standard.

Responstiden ser ut til å være en av dens negative sider med en responstid på 12ms. Dette gjør at bildet kan henge litt igjen i spill, og muligens litt i film.

Til kontorbruk fungerer den nok ypperlig, men til "gaming" så ville jeg nok sagt at den sliter litt. (den ville nok fungert bra for de fleste, men den er nok ikke noe jeg ville brukt til mye spilling)

Kontrastnivået står ikke oppgitt, men vile trodd det lå på en rundt 500:1, noe som er helt akseptabelt.

Den har ikke DVI, som er overføringen (kabelen) til skjermen, og DVI vil kunne gi deg skarpere oglitt bedre bildekvalitete, men i denne prisklassen så kan det absolutt ikke forventes.

Så alt i alt, ser det ut som et fint kjøp om du ikke ønsker å bruke opp så mye penger på en ny skjerm. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en sånn, og liker den veldig godt. Jeg spiller veldig lite, så jeg har ikke noe behov for en skjerm som er perfekt for gamere. Derimot bruker jeg pcen mye til andre ting, og er fornøyd med skjermen min.

PS: Jeg spiller litt Guild Wars innimellom (og til tider mye), og det fungerer helt fint. Er som sagt ingen stor gamer, jeg..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så du er helt fornøyd med den... da burde vel jeg også kjøpe den(spiller GW selv.. men mest BF2 da ! :thumbup: )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så du er helt fornøyd med den... da burde vel jeg også kjøpe den(spiller GW selv.. men mest BF2 da ! :thumbup: )

Jeg tror nok du vil bli fornøyd med den. (har Acer selv og synes det er et godt merke).

(jeg har versjonen AL1722, og den har 8MS og da fungerer spilling utmerket. På 12ms skal det heller ikke være noen store problemer med å spille f.ek BF2 osv..)

:thumbup:

Skal man ha noe som har ganske grei kvalitet til en lav pris, så fungerer den skjermen bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive