[LØST] Bluescreen-program ?

8 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg lurte på om noen visste navnet på noen programmer som hånterer "live" bluescreen. Slik som på TV. Altså at man slipper å redigere et klipp og fikse "blue/green -screen" -funksjonen etterpå, men at dette er mulig LIVE, slik som på interaktiv TV o.l

Noen som vet? :rolleyes:

Forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt ekte "bluescreen" ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Slikt du tenker på?

LINK

LINK 2

Her la jeg ut en PDF som viser hvordan det funker. Et slags tutorial, men dog bluescreen.

Si ifra om dette er til hjelp

LINK3

Endret av svfandal
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Slikt du tenker på?

LINK

LINK 2

Her la jeg ut en PDF som viser hvordan det funker. Et slags tutorial, men dog bluescreen.

Si ifra om dette er til hjelp

LINK3

Jo, dette stemte! :)

Takk for linkene!

Så mangler man bare navnet på et bra nok program til å "formatere" fargene til valgfritt motiv.. Ser ut til at kanskje Adobe AfterEffects ville duge =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så bra :) Tok bare en sjangs og regnet med at det var slikt du tenkte på :)

ps: ikke glem propoeng :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så bra :) Tok bare en sjangs og regnet med at det var slikt du tenkte på :)

ps: ikke glem propoeng :)

propoeng? :P

Hva mener du nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sett tråden som løst. Også får du opp en rullegardin om hvor mye poeng vedkommende skal få.

Rullegardinen finner du ved mitt innlegg og tullmann1's innlegg.

Der kan du velge hvor mange poeng vi skal få for de svarene vi gir

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg lurte på om noen visste navnet på noen programmer som hånterer "live" bluescreen. Slik som på TV. Altså at man slipper å redigere et klipp og fikse "blue/green -screen" -funksjonen etterpå, men at dette er mulig LIVE, slik som på interaktiv TV o.l

Noen som vet?  :rolleyes:

Forresten noen som vet hvor man kan få kjøpt ekte "bluescreen" ?

Angående Propoeng, så finnes det regler for dette, og det er meningen at man skal gi en retferdig mengde med Propoeng til riktig svar.

Et svar som f.eks:

"Så bra Tok bare en sjangs og regnet med at det var slikt du tenkte på

ps: ikke glem propoeng "

Er ikke en "godt forklart løsning". Det er faktisk ikke en pekepinn eller løsning for den saks skyld.

Hvis sytemet fungerte slik at man bare skulle gi så mange poeng man bare makter så kunne man like greit droppet alt som heter Propoeng her på forumet, så for at det skal være noen hensikt, så må trådstarter være kritisk til hva, og hvorfor han gir Propoeng til et svar.

Det første svaret til brukeren svfandal kan fint karakteriseres som "løsning" eventuelt også "godt forklart løsning". De svarene er ikke noe som kan karakteriseres som "propoeng verdig :P "

Dette er ikke for å klage på at andre får propoeng, men rett og slett for at vi skal få et mer rettferdig poengsetting av Propoeng. ;)

Så hvis trådstarter kunne rettet litt på Propoeng givningen sin, så vil dette hjelpe til for å bedre "miljøet" inne på Itpro. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

lol, ingen av svara han er Godt forklart løsning. Jeg skal få en MOD til å rette det opp!

EDIT: Done. Ikke misbruk ProPoeng systemet. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive