[LØST] Merkelig e-post problem

12 innlegg i emnet

Skrevet

Når jeg står i ”logg på” vinduet i XP Home så står det at min bruker har 120 uleste e-post meldinger, men når jeg går inn i e-post klienten min som er Mozilla Thunderbird så er det ingen uleste e-post der. Jeg kjenner heller ingen som har e-post adressen invisiblesandy@hotmail.com.

Utennavn.jpg

Jeg har forsøkt å skannet med Spybot-S&D, Ad-Aware Personal og Ewido Security Suite samt AVG Free Edition og gått online og skannet med Symantec Security Check uten at dette hjalp. Jeg har og Windows defender installert uten at den har ”gitt noen lyd fra seg”

Til informasjon så kan jeg også nevne at jeg for noen dager siden installerte jeg Windows Live Messenger samt den siste beta versjonene av IE men jeg bruker Opera som standard browser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kan dette komme av at du ikke har lest mailen din online? dvs at du bare har åpnet den i e-postklienten din og at hotmail ikke registrerer at den faktisk er lest?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at ikke du er pålogget Windows Live Messenger med den epostkontoen, kanskje noen andre har brukt pc'n???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at ikke du er pålogget Windows Live Messenger med den epostkontoen, kanskje noen andre har brukt pc'n???

Aha!, det kan det være, jeg hadde besøk av et par nevøer av meg i går i, dem satt med PCen i hele går, de brukte også MSN.

Jeg får undersøke det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmm nei, jeg tok backup for så å avinnstallere Thunderbird samt Windows Live Messenger og tok en restart men fremdeles så er det 120 uleste e-post meldinger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne funksjonen er vel ikke helt pålitelig? Den registrerer ofte litt feil antall mailer osv.. I hvertfall hos meg..

Du kan enkelt fjerne denne beskjeden ved å

1. Åpne Kjør (run) win+r

2. skrive regedit

3. Åpne HKEY_CURRENT_USER

4. Software

5. Microsoft

6. Windows

7. Current version

8. Unread email (trykk + på den og enkelt fjern din epost adresse ved å trykke Delete)

Edit: Glemte current version :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne funksjonen er vel ikke helt politelig?

Du kan enkelt fjerne denne beskjeden ved å

1. Åpne Kjør (run) win+r

2. skrive regedit

3. Åpne HKEY_CORRENT_USER

4. Software

5. Microsoft

6. Windows

7. Unread email (trykk + på den og enkelt fjern din epost adresse ved å trykke Delete)

Du glømte vel et punkt mellom 6 og 7; CurrentVersion ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vel, Nevøene dine "knyttet" hotmail accounten sin opp mot brukeren på pc'en :) Skjedd med meg mange ganger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv om du fjerner e-postklientene (thunderbird&messenger i ditt tilfelle), vil ikke denne verdien bli fjernet... men gjør som Sveinung og Fattigmann skriver ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk dere, problemet er løst

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kanskje noen har hacket seg inn på pcen din. Noen med den adressen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kanskje noen har hacket seg inn på pcen din. Noen med den adressen.

"Nope" adressen tilhører en av nevøene mine, dette fikk jeg vite etter å ha snakket med dem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive