Pris på side

34 innlegg i emnet

Skrevet

tenkte det var greit og kunne tjene litt penger, desuten kjenner jeg de!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det på noen måte mulig å få se denne siden?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Enig med stainzen, vi må se siden for å vite noe om hvilken pris du skal sette på den. Hvis kvaliteten er på linje med denne siden ville jeg ikke tatt mye for den. Den ser forferdelig ut hvis du har feil skjermoppløsning, den bruker iframes osv. Selger du kun html- og csskode er det nesten svindel å ta 3000 for den (iallefall etter min mening). Er det kun html og css-kode du selger eller har du noe php eller noe bak kulissene? Den registreringen, hvordan har du tenkt å lage den? Bygge den selv med php og mysql eller bare hente en ferdig fra et eller annet sted?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

{Slettet}

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er umoralsk av deg å legge ut dette bildet når trådstarter har valgt å ikke vise det fram lenger...

Designet har dessuten forandret seg en del siden dette, og dette er bare ett bilde

som en idé klusset fra i photoshop, og sier ingenting om hvordan siden fungerer,

eller hvordan den kommer til å se ut.

-

Henning.

-

EDIT: Ok, bra du tok det vekk.

Det så dessuten for jævlig ut også... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bilde fjernet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv ville jeg tatt 5-10 k for den, eller timeslønn på 2-3 hundre kr...

Ikke gjør den tabben jeg gjorde i mitt første oppdrag og satte prisen til 250 Kroner... :S

Nå har jeg delvis sluttet og jobber fast som drifter av en webside og til det får jeg 200 kr i timen + fast månedslønn. I tillegg betaler firmaet pc og lignende.

Før jeg sluttet hadde jeg bestemt meg for aldri å ta på meg oppdrag til under 5000 Kr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg er helt enig i 5-10 tusen. Jeg lagde nettopp en side for et korps, altså en frivillig organisasjon - der jeg forhandlet meg frem til 8 lapper. Omregnet i timelønn kan jeg tenke meg at det ble mellom 150 og 200kr/t. Omfattende side som korpset kan administrere og redigere selv, med letthet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Typisk pris på skikkelig webdesign er 15 - 20 000 kr

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive