[LØST] Anbefalinger på mp3-mobiler

7 innlegg i emnet

Skrevet

Halla!

Overskriften sier nok det meste;

er det noen som vil gjerne anbefale en mp3 mobil (en mobil som er basert på musikk, og er også designet for musikk).

Har snart konfirmasjon, så prisen er ikke det viktigaste -

Jeg har sett meg ut en, å er steike sikker på at den her er den rette for meg -

Nokia n91

Den her er veldig vakker (etter min meining) og er nokså basert på mp3 -

jeg har alltid vert med Sony Ericsson, men nå har jeg rett å slett blitt dritt lei av det samme designet dei har holdt seg til.

Jeg har prøvd denne litt på spaceworld i dag, å ble meget fornøyd. (ha'kke sikkelig testet den da)

Det andre alternativet mitt er sikkert den nye som kommer strx

Sony Ericsson w950i

Den her er nokså vakker å se på, den er ikke det samme som dei andre S.E. mobilene som er virkelig mye kjedeligere. Den har ikke kamera, så det må jeg desverre sjå som et minus.

Så det er det jeg sikter etter, musikk, å design.

Vil gjerne ha en "spesi" mobil telefon :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sony Ericcson W800i og W950i synes jeg er gode telefoner. (har testet W800i littegran og må nok si meg ganske så fornøyd)

klarer du deg med 512mb så synes jeg W800I er den beste, men du kan jo alltids bytte minnekortet eller kjøpe en uten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Som sagt -

Sony Ericsson har ufattelig kjedelige designer - eller, det er for mange som er like.

Men w950i er en god vudering, den er også veldig fin også - jeg har alltid likt OS'n bedre i Sony Ericsson, men som sagt også, har ikke w950i IKKE kamera som jeg vill ha god nytte for.

Og w800i er absolutt ikke en vudering pga av design, og det er mange som jeg kjenner har den -

Men Nokia n91 har jeg ikke prøvd så mykje, så jeg vil ikke dømme den over dårlig OS-

men med tanke på det er nokia, er jeg ikke sikker ..

Men som jeg prøvde den, såg den ellers grei ut - med hurtigknapper å tastelås som du liksom slider. Den har også et "eget" tastatur for å skifte sanger etc.

Nokia n91 bruker også Symbian! Som jeg har aldri i mitt liv prøvd før ---

W950i har en steike god skjerm ser det ut som, og kan absolutt vere en vudering, jeg hadde gått for den hadde det ikke vert for den ikke har kamera!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva! W800I dårlig design! :eek:

Den er jo rålekker. :wub: + at den har et godt kamera. :rolleyes:

Men, liker man ikke utseende så er det ikke noe å gjøre med det.

Men som sagt så ville jeg da heller tatt W950I, da jeg har merket meg at du faktisk ikke komemr til å bruke kamera noe særlig uansett. (Enten så er de for dårlige, eller så er det for klønete å sende til pc'er osv..) + at du gjerne tar noen bilder med den, rett etter den er kjøpt og så brukes kameraet betraktelig mindre!

(en nær enn av meg elsker å ta bilder, og W800I bare måtte han ha mye pga kameraet) Men jeg ser helt klart at kameraet ligger mer eller mindre å tørker støv.

Så min anbefaling er W950i. Stoooor harddisk. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nokia n91 har like stor hdd -

jeg har testet ut w800i, å jeg må si jeg er steike imponert av kameraet ja -

men det er så mange som har den, så det blir så kjedelig å ha den selv (altså, mange jeg kjenner har den)

Sony Ericsson w950i er en sterk vudering -

men jeg har virkelig trua på n91, den er litt stor, men den er steike fin, w950i er 50gram lettere, å er litt mindre trur jeg, ihvertfall slankere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nokia n91 har like stor hdd -

jeg har testet ut w800i, å jeg må si jeg er steike imponert av kameraet ja -

men det er så mange som har den, så det blir så kjedelig å ha den selv (altså, mange jeg kjenner har den)

Sony Ericsson w950i er en sterk vudering -

men jeg har virkelig trua på n91, den er litt stor, men den er steike fin, w950i er 50gram lettere, å er litt mindre trur jeg, ihvertfall slankere..

Du har min stemme på W950i ivhertfall. Men N91 kan nok sikkert være oppimot like bra den. Bare det at jeg er litt svak for Sony errricson sine. :wub:

(etter et bytte ifra 33.30 til sony erricson mobil:P) (ett eller annet navn som jeg ikke husker)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette emnet her er nå løst -

Men det har oppstått andre problemer,

jeg kom fram til at jeg skulle heller kjøpe meg en mp3 spiller, å heller en annen mobil som ikke er så berenget til mp3 --

Så jeg har nå fått et anna problem -

Jeg klarer ikke å velge mellom Ipod Video (30gig) eller Zen Vision:M

Men jeg skal lage et nytt emne om det, men jeg finner ikke hvor dokke har topic'n "MP3 eller noe slags mp3 spiller" :P henst..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive