ødeleger moben hele tiden

19 innlegg i emnet

Skrevet

jg greier å ødelegge moben min ganske ofte så jg må kjøpe ny er jævla lei å bruke penger på en nye en hele tiden. er dt noen som veit om en som tåler litt mer men som ikke koster mye helst under 1000 men kan gå opp 15-1600.

har ødelagt to sony ericcson k700i begge greide jg å knuse skjermen på den første greide jg å ødelegge to ganger men jg hadde forsikring første gangen så det ble dekket.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ser jeg en likhet mellom oss 2?? :huh:

jeg knuser oxo mobiler hele tiden!

bare siste halv år i fjor ødla jeg 5 og skada en for livet :lol:

nokia har jo en sån telefon som skal være støt sikker. den heter no med 50 et eller anet hvis jeg ikke tar helt feil..

skal du ha tlf som varer ikke gå for SE, jeg klarte også å knuse skjermen på min k700i.. den tåler veldig lite! men skal du ha god tlf gå for en nokia, helst en av de gode gamle uten farge skjerm, og hvis du skal være så u heldig å komme i slosskamp så kan du bare dra fram mobben å bruke den som slag våpen. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det første som slår meg er vel at det knapt finnes moderne mobiltelefoner idag som tåler den behandlingen du tilsynelatende utsetter dem for.

Spøk til side.

Du burde kanskje finne deg en mob. med et hus laget i mykplast. Har selv en slik Nokia, og den tåler et fall i gulvet uten problemer - men den er jo ikke så fancy da. Siemens har vel også noen med slike hus. De tåler en liten vannskvett også faktisk.

Du får gå på Kelkoo å lete.

Tips!

Kanskje et etui eller hylster er tingen for deg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

skal du ha deg en mobb som tåler alt, skaff deg nokia 3310!

den tåler virkelig alt!!!

kjenner en fyr som hadde den!

han mista den i et spann med husmaling en gang. så tørka han av malinga, og den funka helt fint!

en gang kasta han den så hard inni et tre, at hele dritten datt fra hverandre.

men så var det bare å samle sammen bitene og stappe dem på plass, og den funka like fint!! :lol:

den mobilen er helt utrolig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

min stefar hadde en ericcson som man kunne gjøre alt md men den var ikke til salgs i buttikken da dt var en grønn klump man kunne bruke til hammer vis man ville, eller kaste den ned fra toppen av blokka rett ned i asfalten og putter i sement blandern.men desvere dt kom bare et parti til norge og den var dy nesten 10 000 trur jg. dt er ingen som gidder og lage sånne lenger de hoper jo på at moben blir ødelagt så for som mulig sånn at folk kjøper ny.

ja jg veit vilken nokia u mener den er grei den men skulle jerne hatt blå tann og mp3 da. men kansje jg skal kjøpe en billig en md dt å forsikre den sånn at alt går på forsikringa men da trur jg de blir lei etter vert å ikke gidder mer da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

3310 ja :wub:

2 mobben jeg fikk den døde for 2 år siden :rolleyes: kusina mi klarte å hærpe skjermen på den.. :lol:

men er det ikke en som heter 3210?? det var den første jeg fikk! den lever fortsat! jeg har mista den i vasken, vaska en i vaske maskinen, mista den i en vann dam. fatter kjørte halv veis over den med bilen (var bare å bytte deksel så ver den som ny!) og masse andre syke ting! :thumbs: :thumbs:

5210 er oxo en solid tlf.. leste i inpoc eller no. de kjørte over den med en sån vei vals eller ossen det skrives, og de fikk faktisk liv i den men skjermen virka ikke av en eller anen grun ikke.. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

man får ikke kjøpt 3310 lenger, ikke 3510 heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jg bruker denne k700i så lenge jg greier å lese hva som står på skjermen litt vanslig fordi den er jo litt knust me bare på toppen der sms starter. snart er vel hele skjermen ødelagt da for jg bytte den ut...

nokia 1101 burde tåle en del men man veit jo aldri.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg orker ikke å lese hva folk har skrevet her :P

Noen som har nemnt denne her enda?

Siemens m75

er ikke veldig pen, å heller ikke så veldig deilig å trykke -

Men den er veldig støtsikker, har prøvd en slik en før (med en kammerat),

å må si jeg trur denne mobilen her er en av dei jeg trur som tåler mest...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har tenkt på den jg å men jg liker ikke simens de er så trege de bruker jo en evighet bare å gå rundt i menyen, har hørt at den skal tale mye. leste på komplett at dt var noen som sa den var treg a sånn og at den ikke kan sende større filer enn 2mb dt er no dritt da. osså syns jg den er litt dyr da har ikke 2 tusen til å kjøpe nye mob en gang i manden da

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Stikk innom en mobilforretning og prøv en M75 i det minste.

Det er en bunnsolid telefon som tåler "alt" og har ganske mange funksjoner med i pakken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Nokia 3330 ^^ Funker som faen :D

Det er det jeg kaller en multifunksjons telefon:

• Du kan Ringe med den
  • Du kan sende SMS med den
  • Den har WAP
  • Du kan bruke den til slagvåpen og ringe til purk/ambulanse eterpå
  • Du kan kaste den i vekken om du blir provosert da MS streiker

:thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

man får ikke kjøpt 3310 lenger, ikke 3510 heller.

Kan gjerne kjøpe min gamle 3330 for en hundrelapp + frakt. Jeg har ingen nytte av denne lenger da jeg finner noe mykt å hive på når noe på pc'en streiker.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Motorola Timeport sier jeg bare :P

bruksområder :

Fotball

Dykking

Sykling hvor det innebærer at du ramler på den.

Helgefylle (som slagvåpen)

og selvsagt normale ting som og ringe og sende dårlige text meldinger.

Btw , jeg hadde en slik -den blei utsatt for alle overnevnte tingene, men måtte gi tapt da den blei offer for et balltre 16.mai i 1999 :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

i fjor drepte jeg en nokia med et balltre :lol::lol::lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Motorola Amio, min første mobil (som jeg arvet...)

925020479s.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

www.cryptophone.com

Med disse får du med en solid koffert :D

Bær den i kofferten så skal den klare det meste hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive