[LØST] Problemer med å fjene SpyFalcon

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei

En venn av meg har et problem med et program som heter SpyFalcon. Problemet hans er at han ikke klarer å slette det. Når han har startet maskinen kommer det opp en liten logo nederst til høyre på oppgavelinja hvor det står at SpyFalcon har funnet spyware.

Når han trykker på logoen (uansett om det er høyre eller venstre musetast) åpner det deg et vindu hvor det står at det er X-antall infiserte filer og han ser en liste over filene som er infiserte. Hvis han trykker for å fjerne filene, kommer han bare inn på en internettside hvor det står at han må kjøpe SpyFalcon. Dette er noe han ikke vil. Han vil slette det. Han kan heller ikke huske at han har instalert det.

Problemet er at selv om han kjører uninstall-filen forsvinner ikke programmet. Han har prøvd å slette det via "legg til/fjern programmer" og via uninstall-filen som han finner i startmenyen. Han har også prøvd å slette det "manuelt" ved å slette SpyFalcon mappa som ligger under programfiler, men uansett hva han gjør kommer det tilbake. Og selvom han har sletta det flere ganger fkommer den logoen på oppgavelinja opp. :angry:

Før hadde han ingen spyware programmer, men nå har han instalert Adaware og søkt gjennom med den og fjernet alt den fant. Likevel sier SpyFalcon at den har funnet masse spyware.

Noen som vet eller han noen forslag til hvordan dette programmet kan bli fjernet for evig og alltid?

Jeg takker for alle svar.! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk olejk. Jeg det var det jeg lette etter!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive