Lese flere imagefiler

7 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann!

Til vanlig bruker jeg Daemontools for å starte imagefiler. Da jeg ser en del filmer, og godt kunne tenkt meg å ha en liste å velge film jeg ser, så kunne jeg tenkt meg et program som automatisk leser imagefilen når jeg velger den. F.eks, slik at jeg kunne brukt et mediecenter e.l., eller en trådløs dvd-spiller, og automatisk fått opp alle filmer jeg har på pc'en. Det tar lang tid å mounte en dvd, og jeg ønsker ikke å sette opp flere mounts i daemontools. Vet at dette skal gå an i Xbox Mod, men finnes det en måte på pc også?

Håper det jeg spør etter er forståelig..tidlig på mårran her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synes ikke at det går nor tregt å laste in dvd eller annet i Daemontools for min del, eneste som tar tid da er å lete opp filen som jeg skal mounte.

Hvis det er vanlige image filer av dvd filmer så mener jeg at det er bare å dobelt klikke / starte filen direkte i VLC for å spille av filmen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

så vidt jeg husker så stemmer det over her!

vcl er en genial mediaplayer!

har forelsket meg helt i den...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jo jeg bruker VLC, har forresten ikke testet å dobbeltklikke imagefilen der, må prøved.

Poenget er, at jeg i nærmeste fremtid kanskje vil skaffe meg den nye trådløse dvd-spilleren til KISS dp-600.

Det står ingenting om at den støtter iso-filer, men den støtter ethvert videoformat. Poenget da blir at jeg aller heslt vil slippe å pakke ut alle imagefilene, evt. gjøre dem om til videofiler, da dette blir for mye jobb.

Altså, jeg vil sitte foran TV'en min, gå inn på dvd-spillerens pc-browser, velge imagefil (film) jeg vil se, så vil spilleren spille det av direkte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synes ikke at det går nor tregt å laste in dvd eller annet i Daemontools for min del, eneste som tar tid da er å lete opp filen som jeg skal mounte.

Hvis det er vanlige image filer av dvd filmer så mener jeg at det er bare å dobelt klikke / starte filen direkte i VLC for å spille av filmen.

Vil du at f eks VLC skal spille av ei .img videofil, høyreklikker du på den og velger --> egenskaper --> åpnes i.... og endrer dette til VLC mediaplayer.

Da vil alle .imgfiler åpnes med VLC når du dobbelt klikker på den filen.

Gjelder alle filer bare høyreklikk og gå på egenskaper og åpnes med .... velg program som du vil åpne filen med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En liten warning !

Jeg har forsøkt å bruke Daemon.tools og lastet ned verktøyet direkte fra hjemmesiden deres Daemon tools, men Webroot spysweepers daglige kjøring oppdaget at jeg også fikk plantet adware - se utdrag av loggen her

Found Adware: whenu savenow
.

Det er kanskje slik de finansierer seg, men jeg slettet programmet omgående.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke oppdaget spyware i forbindelse med det før, hvor henta du det fra?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive