Anbefaling - Kaspersky

12 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg må bare anbefale det her anti-virus programmet som jeg har begynt å bruke, det finner alt som er av virus på pc og sletter det på null komma niks.

Jeg har brukt norton helt siden ja, så lenge jeg kan huske, å norton fant aldri noe farlige greier liksom, et søk med kaspersky å den fant endel som kaspersky slettet da :)

Norton hadde tidligere på dagen (før jeg avinnstallerte det) resultert at pcn var virusfri, jeg har mistet all min respekt før norton pga. det her.

Det har også vunnet tester på tester dette programmet ;)

Så til alle som skal ha nytt anti-virus elns, KASPERSKY er tingen :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sorry gammel post, men er dette freeware?

Link?

Eller må man i buttikken for å øh kjøpe`?

Bruker nå AVGFree.. Er det noe forskjell?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Norton hadde tidligere på dagen (før jeg avinnstallerte det) resultert at pcn var virusfri, jeg har mistet all min respekt før norton pga. det her.

Slik er det ikke bare med Norton.

Har prøvt flere virusprogram og de merker ikke de samme virusene.

Men jeg er helt enig i at Norton ikke holder mål <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kaspersky og Norton finner akkurat de samme trusslene, men Kaspersky er flinkere til å sende ut virusdefinisjoner oftere enn Symantec, dermed hender det rett som det er at KAV finner ting som NAV ikke har fått definisjoner for enda........ Men med likt oppdatert virusdatabase, slipper de to gjennom akkurat like mye dritt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har selv hatt Norton for noen år siden, og Kaspersky fant flere trusler som verken Norton eller en del andre antivirus progs ikke fant.

Har også opplevd at Kaspersky klarer å slette virus som andre antivirus ikke klarer. Finnes ikke noe mere irriterende enn å finne virus som ikke kan slettes?!!

Ellers oppdaterers Kaspersky's virusdefinisjoner flere gang om dagen (husker ikke helt hvor ofte). Kaspersky er også veldig god på realtime protectionl, og det finnes ikke noe bedre en å stoppe et virus FØR det kommer inn, ikke bare slette det ETTER du allerede har fått det. Ellers er jo Kaspersky rimelig billig.

Har lest en del tester, selfølgelig med litt varierende resultat, men Kaspersky har alltids scoret høyt, og om ikke den beste (umulig å si noe sånt), så er den klart en av de beste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruker Norman jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Min historie er nøyaktig lik Shroom's , bare at jeg IKKE fikk slike avvik, hvilket skyldes riktig konfigurering og bruk.......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Brukte norton en god stund, men ble lei av alt mas (norton overstyrer masse dritt >_<) og system hogging og skifta til Avast! har bare brukt det en liten stund og er ganske fornøyd.. Virker som Kaspersky er et godt produkt.. Hvor mye resurser bruker det ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg er også en som har brukt Norton i årevis, før jeg gikk over til KAV. Det kan flisespikkes om hva som er en brøkdel bedre enn det andre, og alle testene man finner rundtom har ulike avvik. Det her blir litt smak og behag hva man velger.

Fordeler med KAV foran NAV er at ressursbruken er halvert. Man slipper store systemhogg og at antivirus plager brukeren med alt mulig av crap. En bakdel med KAV er at den har litt for aggresiv søk i Internet Explorer/Webbrowsing, noe som kan føre til litt forsinkelser iblant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt enig, jeg bruker kaspersky pro i 2 år, meget fornøyd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bruker AVG Free Edition og er kjempe fornøyd :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er ikke free-ware program.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive