Chess Eller noextras?

16 innlegg i emnet

Skrevet

Hei

jeg har eit problem. noextras har samtalepriser på 69 øre minuttet (oppstartpris 59 Øre)og 40 øre pr SMS. Jeg har nå Chess som har samtale priser på 0,99 (Oppstart 59 Øre) og SMS for 48Øre.. Men bør jeg bytte til noextras? jeg har Kontant kort nå.. Hvem har best tjenester osv?? noextras har jo billigest men har chess bedre tjenester? Trenger hjelp!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du en mobil idiot så ville jeg ha valgt noextras...

Bruker du mobilen innemellom så ville jeg valgt Chess...

Bruker nesten aldri mobilen så ville jeg ha valgt Chess...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg sender ca 10SMS Daglig. og ringer ca 2ganger & 2min i Uken

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skiftet fra Tele2 (suspekte greier) til Chess, og har bare gode erfaringer med Chess. Passer ikke helt meg med Netcomdekning men...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du en mobil idiot så ville jeg ha valgt noextras...

Å kalle noen idiot er vel ikke nødvendig - implisitt at du ikke er det?

Det neste kan jo bli karikering av deltagerne her?

Forøvrig er det ikke politikk som diskuteres her? Idiot betyr formodentlig politisk uvitende...

:wall:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Idiot i den sammenhengen var ikke stygt ment....

Meningen var at det skulle være at en person som bruker den hele tiden som ikke gjør noe annent enn å drive med mobilen og har ikke tid til noe annent.........

Men jeg glemte en bit der...

Bruker du mobilen ofte så ville jeg ha valgt noextras....

Hvis du bruker Chess så vil kostnadene være slik

CA 45,82kr i uken hvis du mente at du ringte 2ganger dagelig og 2min tilsammen i uken

CA 2382,64kr i året hvis du følger det over...

Hvis du bruker noextras så vil kostnadene være slik

CA 37,64kr i uken hvis du mente at du ringte 2ganger dagelig og 2min tilsammen i uken.

CA 1957,28kr i året hvis du følger det over...

Chess 2382,64kr

-Noextras 1957,28kr

=425,36kr sparer du hvis du bruker Noextras...

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha valgt noextras!!!! :dribble:

Lærte noe i dag og!! hadde aldri hørt om noextras... =)

Velg Noextras du!!!! =)

MVH Milan force

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil bare supplere med å si at jeg har vært kunde hos noexstras en tid nå. Supert og vanvittig billig! :thumbup:

Du kan hele tiden sjekke kontoen gratis ved å taste *150#.

Anbefales på det varmeste! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skiftet fra Tele2 (suspekte greier) til Chess, og har bare gode erfaringer med Chess. Passer ikke helt meg med Netcomdekning men...

Jeg var Telenor kunde i 2 år, skiftet til Tele2 for ca et halvt år siden og har vært veldig fornøyd siden. Telefonrekninga er på gjennomsnittet halvert og har gode erfaringer med mitt abbonement (Tele2 Champion).

Prisene er svært konkurransedyktige. Ringeprisen er 54 øre pr. minutt, uansett når og hvem du ringer til (spiller ingen rolle om det er innenfor Tele2, fastnett/mobilnett etc). SMS koster 59 øre og MMS 1,89kr.

Tele2 Champion koster heller ingenting pr. mnd. Bakdelene med dette abbonementet er desverre - man får ikke gode mobiltelefon tillbud med dette abbonementet, det kan kun bestilles over nett.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har vært champion kunde i 4-5 mnd nå og syns dekningen til tele2(telenor) er dårligere enn netcom enkelte steder. har også opplevd at samtaler bryter og at det ikke funker å ringe. dette vedvarer i alt fra 2-10 min... ofte rundt kl 15 på hverdager. andre som har opplevd dette? aldri hatt trøbbel med telefonen min før...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Netcom har best dekning...

En gang så knakk den greia til Netcom i Tjøme,, ingen problemer så lenge den ikke var der,,,, når den skal opp igjen så kommer det verste dummeste jeg har hørt...

Ingen ble jo skada av den så den er livsfarlig,, vi kan ikke tilate at den står der...

Er du ute i østmarka,,,, Netcom KLART mye bedre en telenor,,,

Vi rota oss bort når vi skulle til hytta til en venn av meg,,, flaks jeg og han hadde netcom,,, dama mi hadde telenor og fikk ikke inn noe som helst...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

men hvem har best tjenester?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei bytt til ChessKnock-Out det er vel det billigste og du kan fortsatt velge Telenordekning :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Chess tvangsflytter kundene sine over på Netcom i disse dager (fikk SMS i går).

Jeg bestilte Tele2 med hemmelig nr og brukte 1 år for å få Tele2 til å fjerne samme hemmelige tlf no fra telefonkatalogene; det lå inne til 3 mndr etter at jeg avsluttet abb, så nei takk!

Det kan vel sies mye om mange av mobiltilbyderne, men med Chess er jeg til og med villig til å bli med over til Netcom selv om det ikke er perfekt dekning her.

De har rett og slett vært en meget god forbruker-erfaring og de hagler det ikke av.

:thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En liten advarsel er kanskje på sin plass.

Jeg meldte overgang til noextras for strøm for en uke siden, og fikk bekreftelse dagen etter, men igår fikk jeg brev om at de fusjonerte med LOS/Agder Energi og at prisen gikk opp med ca 40 %.

Hva som skjer med mobilprisen vet jeg ikke, men jeg har hatt dårlige erfaringer med Agder Energi og prisingen deres tidligere også.

Bakgrunnen for mitt skifte var en artikkel i Dine Penger siste nummer, som altså ikke har vært klar over hva som var i gjære.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En liten advarsel er kanskje på sin plass.

Jeg meldte overgang til noextras for strøm for en uke siden, og fikk bekreftelse dagen etter, men igår fikk jeg brev om at de fusjonerte med LOS/Agder Energi og at prisen gikk opp med ca 40 %.

Hva som skjer med mobilprisen vet jeg ikke, men jeg har hatt dårlige erfaringer med Agder Energi og prisingen deres tidligere også.

Bakgrunnen for mitt skifte var en artikkel i Dine Penger siste nummer, som altså ikke har vært klar over hva som var i gjære.

Har sendt melding til dem om denne fusjonen kan ramme oss mobilbrukere. Får nok ikke beskjed før etter helga, men da skal jeg poste svaret.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Her hva de svarte meg hos noexstra da jeg lurte på om de ville gå opp i pris:

"Hei

Det stemmer at vi blir eid av Agder Energi, dette har vi imidlertid vært en god stund nå. Når det gjelder at strøm-kundene blir overført LOS, skyldes dette at Noextras faser ut strøm produktene for heretter å profilere seg som et mobilselskap.

Når det gjelder målsetningen vår om å være rimligst på vanlig forbruk på telepriser.no, så står denne fast. Om det i fremtiden blir justeringer i prisen, vil dette derfor bli nedjusteringer som kommer kunden til gode, og ikke oppjusteringer.

Vennlig hilsen

Kundeservice

Noextras.net"

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive