[LØST] Webhotell

33 innlegg i emnet

Skrevet

Prøv Osei, de har org. nr og meget bra og god support.

http://www.osei.no/

Mvh. Iceboy ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette må være det dummeste jeg har hørt noen gang! Et slikt utsagn bekrefter vel bare hvor profitkåte disse selskapene er.

Hvis jeg sier at selskapet ditt har ræva kundebehandling, og det medfører at du mister et par kunder, så skal jeg erstatte de tapte kronene da?

Dream on ...

Du må huske på at det er fullt lovlig å ha subjektive meninger...

Ta i mot råd fra en som til daglig jobber med omdømme og PR; med slike utsagn bryter du ned hva du nå enn måtte ha av troverdighet.

PS! Jeg vet for øvrig ingenting om selskapet ditt, om kundebhandling er bra/dårlig osv. osv. Dette er et svar på _generelt_ grunnlag, da jeg ikke en gang har tatt meg bryet verdt med å sjekke nettsidene deres...

Det får være så hva du mener om dette. DETTE var ikke skrevet for at "vi" skulle kreve erstattning, det var et hint på at det finnes lover og regler for hva som sies om andre. En dag vil dere som slenger "dritt" som ikke er sannheter få dette tilbake på dere selv.

Det er selvfølgelig din rett til å mene hva du vil, ha subjektive meninger. Men da skal du også vite hva du snakker om.

MEN hvis du sier at et firma IKKE har god service "ræva kundebehandling" som du skriver og ikke er kunde så snakker du om noe du ikke vet noen ting om.

Du har dermed ingen rett til å skrive "dritt" om noe du alldeles ikke vet noe som helst om.

Er man useriøse fordi man satser på litt andre kunder enn andre ISP er ? Skal du som kunde bestemme hva som er seriøst og ikke seriøst pga hvilket marked man ønsker å ha som kunder.

Hovedsaken er vell at du som kunde får det du betaler for... eller er det ikke det ??

Vi tar imot "ærlig" kritikk og ser på hva vi kan gjøre for å bli enda bedre. Alle lærer av kritikk og endrer sine systemer/ opplegg for å bli enda bedre.

Det jeg mener er at når det skal snakkes om noen/ noe så skal det være et grunnlag og en sannhet. Det skal ikke være noe man "tror"

Er det noe du eller andre som lurer på så spør istendenfor for da får dere "sannheten" og ikke noe annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En dag vil dere som slenger "dritt" som ikke er sannheter få dette tilbake på dere selv.

Det er selvfølgelig din rett til å mene hva du vil, ha subjektive meninger. Men da skal du også vite hva du snakker om.

Det er ingen her som har sagt noe som er "usant". Forstår ikke hvor du har fått det ifra?

Det er her snakk om at dere har for dårlig informasjon om bedriften deres, noe som gjør potensielle kunder usikre/utrygge på deres tjenester.

Dette er bare noe dere kan ta til dere og eventuelt gjøre noe med, for å unngå flere forvirringer rundt seriøsiteten til deres bedrift.

Men nok off-topic prat for denne gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For å få tråden inn på rett bane igjen, vil jeg anbefale servetheworld.no. Har hatt domene og webhotell hos dem i snart 5 år, og kan nesten ikke huske noen ganger siden har vært utilgjengelig. De har vanligvis svart på under 24 timer også.

Ellers syns jeg domeneshop.no fremstår som veldig seriøse, men jeg har ikke noe webhotell hos dem, kun domenehosting (dns), så jeg vet uheldigvis ikke noe mer enn at ting funker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil gjøre en sak for å vise hva vi står for. Den første som sender meg en personlig melding med e-mail adresse vil få et webhotell / domene "GRATIS" i 1 år slik at jeg kan bevise hva jeg står for.

Betingelsen er at du legger ut en "korrekt" kommentar når du har prøvd oss.

Jeg håper også at noen der ute som er kunde hos oss vil komme med kommentarer her.

Jeg tar også i mot forslag om hva slags endringer du mener vi skal gjøre for å vise at vi er seriøse og at vi står for det vi selger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skrev ganske tidlig i denne tråden:

Jeg bruker ispworldcom, er veldig fornøyd... både pris og produkt. (kjøpt via qxl)

Kundesupporten skal jeg ikke klage på, har kanskje hatt behov 2 ganger for det (etter mine tabber). Og har fått hjelp alltid.

Når det gjelder oppetid... jeg tror at serveren jeg er på var nede i et par timer da de flyttet den fysisk til en annen by, ca 9 mnd siden...

Skal være enig at de virker litt mindre profesjonell i noen tilfeller, men har ingen dårlig erfaring ellers (hadde ikke tenkt på org.nr da jeg handlet)

Vidar

Og mener fremdeles det. Når det gjelder det jeg sa om mindre profisjonell, er det ingen grunn til å trekke det tilbake, men får meg virker dem mere som mennesker enn maskine (eks, Telenor)

Som tillegg ang oppetid, tror siden min har vært nede 1 gang etter jeg postet dette, men når det gjelder hvor lenge er jeg ikke sikker. Ikke så mye at det plaget meg.

Vidar (LINK)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

support-eidskog: Da kan du starte et eget emne, siden dette emnet ikke handler om deres bedrift.

Et forslag er å ha et organisasjonsnummer på websiden, og ha men mer oversiktlig webside som mannen i gata kan la seg friste av. (som allerede er sagt)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt i orden. Takker for tilbakemeldinger, skal gjøre websidene bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive