Tv-serien "Prison break"

192 innlegg i emnet

Skrevet

er det no i veien for og laste ned disse episodene de er jo sendt på tv og man får da ta opp uhemmet derfra og hva er galt med og dele episoder seg i mellom pr nett ?? spør jeg dumt nå ?  finnes det no sted hvor man får lastet slikt ned

det er ikke lov å linke direkte til bittorrent sider, men hvis du googler torrent og velger link 3 der så får du en bra side.

hint i sidenavnet: spy.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sakset fra Wade Williams (han som spiller Bellick) blog på tvguide. "Again we're off for hiatus, but this time we'll be back much earlier, with a recap [airing] Jan. 22! Then new episodes begin Jan. 29."

Så vi må nok vente til 29. januar før det blir noe action...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nettopp sett den nyeste episoden av Prison Break å jeg kan nå si som så at denne serien skuffer absolutt aldri, spennende hele tiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet om det kommer noen sesong 3? Eller om sesong 2 er den siste?

Syns prison break er så sykt bra nå og syns de kan gi seg mens de er på topp!

Noe dritt at dem bare sender det annenhver uke nå da :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spør du meg så er Prison Break absolutt ikke på høyde med verken 24 eller LOST...

Prison break er i en MYE, MYE høyere klasse :thumbs: ny sesong til torsdag :thumbs: :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet om det kommer noen sesong 3? Eller om sesong 2 er den siste?

Syns prison break er så sykt bra nå og syns de kan gi seg mens de er på topp!

Noe dritt at dem bare sender det annenhver uke nå da  :angry:

Sakset fra Wikipedia:

Although the third season has yet to be confirmed by FOX, series creator Paul Scheuring has commented that it will consist of most of the original cast with new additions and that the overall theme will be "redemption".[14] A new plot will be created, since "most of the conspiracy storyline (about 90%) will be wrapped up by the end of season 2."
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Enig med at Prison Break EIER!!!

Men syns kanskje en 3. sesong blir litt mye og kanskje det blir litt kjedelig sånn som Lost begynner og bli :rolleyes: begynner og kjede meg når jeg ser på den serien..

Trailer til episode 20 :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så nettopp episode 21 av prison break.. DEn eide ass!! Nå har jeg hørt at ses 3 har blitt avlyst og at episode 22 blir den siste episoden(hørte dette på comments på youtube da, så ville ikke lent meg på det bordet da..)

Men episode 22 ser RÅÅ ut da!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Høres ganske usannsynlig ut.

Kan ikke si at det er en upopulær serie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som har sett episode 22 nå? BESTE EPISODE HITTIL!!!!

Men det kan jo ikke slutte sånn :cry :cry

Dette er rein tortur, må vi vente helt til august for og vite hva som skjer! :wall:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, kommer ikke neste sesion før august, det er sykt piningm det var så fet på slutten...

Har 2 spm OM PRISON BREAK:

1. hvem er han mannen som aldri snakker, og er sjefen for Kim.

2. hvorfor vill de drepe Link, er det tilfelig eller PGA faren??? eller hva er grunnen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det var pga faren.. Hvis du så episoden der michael møtte faren sin, så fortalte faren hvorfor han hadde vært borte. Det var vist noen konflikter mellom firmaer ellr no..Og da ville de knekke faren til michael ved å gå etter familien.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet ikke om dere så det men jeg la ikke merke til det før noen sa det til meg og det er at det faktisk er bellick som ligger naken som ett missfoster på gulvet heeelt på slutten av episoden! Digga meg så sykt :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har serien begynt igjen :D

Episode 1 av sesong 3 var kuul! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa endelig er prison break tilbake :dribble: :dribble: :dribble:

skaffer meg episoden nå :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

eg har jo sett alle episodene til å med nr 9 no å faen så eg gleder meg til nest episode å eg gleder meg sykt om dei kommer med sessong 4 og nr 3 blir jo bare bedre å bedre liksom

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prison Break var en utrolig kul serie da den kom.. Nå er den en kul serie, som må være forsiktig slik at de ikke haler det ut i x-antall sesonger.. Slik de har gjort med LOST..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive