[LØST] Hotmail direkte til innboks

14 innlegg i emnet

Skrevet

God julekveld!

Er det mulig å sette opp hotmail så den går rett inn i innboksen når en logger på? Får opp MSN idag nå...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Flyttet til Programvare & Internett -> E-post.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Outlook har hotmail og MSN emailene inne i instilingene ;) så det er bare å legge til ny email konto i outlook ;)

var det det du lurte på eller er det jeg som leste spørsmålet feil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var vel heller jeg som ikke ordla meg riktig.. :P

Webmailen til Hotmail, hotmail.com. Når jeg logger på redirecter den til MSN idag, er det noen mulighet for å få den til å gå direkte til innboks? Effektivisering.. 1 unødvendig klikk for å komme til mekka.

Når det gjelder Outlook har jeg dessverre boikotta den da det er bittepittelitt lettere å bli infisert av det skumle hønseviruset der enn via webmail.

Takker for svar!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg bare skriver www.hotmail.com jeg så kommer jeg rett inn... men må trykke på inbox.. det er sånn det bare er der tror jeg :wall: dumt men men er ikke så mye man kan gjøre ;)

By the way.. når du legger inn web mailen inn i outlook så tar web serveren å sjekker som normalt om spam og virus ;) så det har ikke noe å si... eneste er at du får mailen lagra på pcen... men så lenge man har en antivirus som sjekker mailen også så er det ikke noe farlig ;) AVG er free også ;) funke bra i mailen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

God julekveld!

Er det mulig å sette opp hotmail så den går rett inn i innboksen når en logger på? Får opp MSN idag nå...

Nei, det er ikke lenger mulig. Skal du kunne bruke Hotmail som en POP3 så må du abonnere, dvs du må betale for Hotmail kontoen din.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Betale for POP3? Betyr ikke det i korte trekk at du må betale hvis du bruker hotmail i Outlook?

Takker for bra svar Dj-IceMan, men klarer ikke overtale meg.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Betale for POP3? Betyr ikke det i korte trekk at du må betale hvis du bruker hotmail i Outlook?

Takker for bra svar Dj-IceMan, men klarer ikke overtale meg..  ;)

ja, hvis du vil bruke hotmail som PoP3 til outlook eller outlook express, så må du betale.. Microsoft ønsker å tjene penger på oss :) hehe :cry

Men hvorfor bruke hotmail i det hele tatt ??

Lag deg en konto på http://www.start.no/ og du får gratis adresse, gratis hjemmeside, og POP3 !!.

JIPPIIIIIII!!! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når vi er inne på hotmail og ting jeg irriterer meg over. Da jeg registrerte mailen min for et par år tilbake registrerte jeg meg med små forbokstaver, så når jeg sender epost til folk står det avsender: ola nordmann, og ikke avsender Ola Nordmann. Er det noen mulighet for å rette opp det? Har tatt en grundig kikk, men fant ikke ut noe..

Ellers er jeg mektig fornøyd med hotmail om dagen. 250mb plass, i tillegg til at jeg har oppretta 10-12 mapper å sortere eposten i + egen coool signatur som popper inn automatisk når jeg skal skrive mail. Det kaller jeg effektivisering!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

eller bruk Gmail :thumbs:

Den er jeg veldig fornøyd med... si i fra vis du må ha invite ;) kan gi deg det jeg :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hjemmeside har jeg, domenenavn og greier.. så har jeg gmail-adresse! 1 gb lagringsplass.. Men det er noe med det at når en har brukt den samme adressa i over 2 år, kobla inn jobb og venner, registrert den på forum, fått inn den nødvendige spammen som trengs for at kaffen skal smake skikkelig godt, så er det vanskelig å bytte sånn uten videre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, takker for tilbudet Ice-Man! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kanskje skrive LØST på denne posten? fikk jo svar på at de ikke går å ordne den j..... hotmailen :angry:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Evn. Lost.. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive