Trykksensitiv skjerm T610/T630

9 innlegg i emnet

Skrevet

Kom over en liten ting på en T610 for noen dager siden.

Du kan bruke nederste hjørnene på skjermen som knapper.

T610.gif

Feks når du tar av tastelåsen kan du klikke nederst i hjørnet for å komme inn på menyen.

Testet det på en T610 og en T630.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I og med at dette ikke akkurat er noen funksjon det er blitt reklamert for tror jeg heller det er snakk om en svakhet som gjør at skjermen vrir seg, og drar med seg sensoren for de nærmeste knappene. Med andre ord ville jeg heller tolket det som urovekkende, og ikke en ekstra funksjon... på den andre siden fungerer dette ikke på min k700i, så kan være misunnelse da jeg selv ikke har trykksensitiv skjerm (ikke enstydig med at jeg synes slike ting er en god ide på mobiltelefoner) :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, T630 og T610 har ingen form for trykkfølsom skjerm. Som Chryzze sa, så drar mest sannsynlig skjermen med seg sensoren for knappene under.

Hadde skjermen vært trykkfølsom, så hadde for det første hele skjermen vært det, og ikke bare nederste del, og for det andre så ville nok telefonen ha kostet en tusenlapp ekstra.

EDIT: skriveleif..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sa ikke at dette var en funksjon eller at det var en fullpakket trykksensitiv skjerm. Sa at det gikk an selv om det egentlig ikke skulle vært slik :thumbup:

Kunne kanskje skrevet ''Trykksensitiv''.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tror helst det er du som har vert (u)heldig med din telefon. På min T630 går ikke det der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har testet det på tre stykker nå - har ennå til gode å finne en det ikke funker på :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har til gode å se telefonene du har "trykt" på i ettertid...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

dette funket med min tlf t610, men den er ikke trykkfølsom, den kommer bare borti knappen....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

dette funket med min tlf t610, men den er ikke trykkfølsom, den kommer bare borti knappen....

Jeg vet at den bare kommer borti knappen - kan moderator vær så snill åog endre tittelen til ''Trykkfølsom'' og ikke Trykkfølsom så slipper jeg å bli missforstått igjen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive