Tv serien LOST

322 innlegg i emnet

Skrevet

LOL!

Du har seriøst et temperaments-problem...

Jeg skal skrive spoiler dersom jeg avslører noe som skjer i episodene, men det gjorde jeg overhodet ikke i det innlegget du kritiserer.

Ta det med ro, og kom ned på jorda. Jeg bare spurte om noen visste om LOST handlet om spiritisme og demonisme.

Hva avslører det???

:) God kveld til deg og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Handler ikke om spiritisme og demonisme så det er sagt.

!! SPOILER !!

Manusforfatterene har selv sagt at til syvende og sist så er det en helt naturlig og logiskt forklaring bak ALT sammen.

!! SPOILER SLUTT !! :P

Nu er Deus Ex Machina ferdig hos meg. Gleder meg som en unge til å se den i kveld :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har jeg leita overalt, men jeg finner ikke en torrent for lost episode 19!!! Kan noen si hvor jeg kan finne en eller?

SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har forresten hørt at det er en mannlig hovedperson som dreper en annen mannlig hovedperson. Da er det bare Jack, Sawyer, Locke, Sayind, Charlie, Michael, Walter, Hurley, Boone og Jin.

Jeg har også hørt at Claire skal føde i siste episode, og Jack kommer ikke til å være tilstede under fødselen. Jeg gjetter på Charlie der. Så da kan vi ta vekk Jack og Charlie.

Det var også noen hint som sa at det var en "big" actor som ble drept, men ikke "litterally big" så da kan vi ta vekk Hurley også...

Jeg syntes at det hadde vært for brutalt om Walter hadde blitt drept, også faren hans. Så dem kan vi nok ta vekk også.

Da sitter vi igjen med:

Locke, Sayid, Sawyer, Boone og Jin.

-Kan tenkes at denne U-båten Locke og Boone har funnet kan gjøre dem "Fransk-dame-syk" slik at en av dem dreper hverandre.

-Sayid og Sawyer har jo endel uoppgjort mot hverandre, kanskje en av de kunne kverka hverandre?

-Michael og Jin har vært litt mot hverandre. Og siden det er litt brutalt at Jin hadde drept faren til Walter, så burde vel Jin ha stryki med der.

Skuespilleren som spiller Jin (Daniel Dae Kim) kan forresten Engelsk i virkeligheten. <_< Conspiracy, conspiracy, conspiracy,)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg tror jeg har litt rot i episodene mine, men skjønner det alikevel ikke, fordi jeg har 18 forskjellige episoder.

episodene begynner på 100, ikke sant?

dermed skal 118 være episode 19? Men episode 19 var ikke tilgjengelig da jeg lastet ned 118. Her er episodene:

lost.101.pilot.pt1.hdtv-lol

lost.102.pilot.part.2.hdtv-lol

lost.01.e03.hdtv-lol

lost.104.hdtv-lol

lost 5

lost 6

lost 7

lost del 8

lost.109.hdtv-lol

lost.110.hdtv-lol

lost.111.hdtv-lol

lost.112.hdtv-lol

lost.113.hdtv-lol

lost.114.hdtv-lol

lost.115.hdtv-lol

lost.116.hdtv-lol

lost.117.hdtv-lol

lost 118

Er det noen som kjenner igjen disse?

Hvorfor har jeg ingen 100? Hos meg begynner det på 101.

Har jeg nå episode 1-18 slik det ser ut?

Er det en måte jeg kan sjekke hvilken episode hver enkelt er?w

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Når episodene er nummerert sånn som det du sier: 101 - 118 , så står det første tallet for sesong.

Så du har alle (untatt 19 som kom på nett torsdag) hvis du har fra 1 - 18.

Her er forresten en fin side med oppsummering av alle episodene som har vært til nå:

http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/1.html

Til alle som følger amerikanske sendinger:

Ny episode komme allerede neste uke!! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

*edit*

Sorry klarte å legge en link til torrent side. Menee Lost er konge da *plystre*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

fader ass, nå begynner jeg å glede meg sjukt til neste episode, var bra at de har begynt å sende episodene igjen, var lenge å vente helt til i går...

SPOILER!

Noen som vet hva de nummerene kan ha å si?

Vil Locke klare å knuse ubåt-glasset, eller vil han bli helt lam igjen?

Utrolig mye som skjer på den øya nå.

Sawyer så utrolig urkomisk ut med de brillene! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kommer til å daue mens jeg venter på sesong 2...

er det noen som vet noe mer om når den sesongen begynner? OM en mnd? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Altså... dersom det ikke er spiritisme...

SPOILER

Hva kaller man det da når man er sanndrømt?

F eks Claire som drømte at babyen hennes var i fare.

John som drømte om flyet og fant det.

Tallene, forbannelsen.

At John er "en del av et system".

Men jeg lurer på hva John mente når han sa: Nå har jeg gjort alt jeg har fått beskjed om, hva nå?! Og så kom det lys i luka...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER

Ut fra det siste jeg har lest nå er det visstnok Jack som dreper Sawyer!!! Hvorfor må du ikke spørre meg om?

Sesongavslutningen kommer visstnok også til å inneholde flashbacks for hver av hovedkarakterene, men nå fra det eneste stedet de alle har vært samlet.

Ser dere skriver at det kommer en sesong 2 og at dere skriver om hvordan hele serien kommer til å slutte. Betyr det at skaperne av serien allerede har gjort seg opp en mening om hvor mange episoder eller sesonger som skal lages?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er umulig å si hvordan den skal slutte, i og med at de spiller inn den siste episoden på hawaii i disse dager.

De måtte legge til 2 episoder til, for å videreføre til sesong 2. Siste episode skal bli kjempe lang (som 3 episoder eller noe), så vidt jeg har hørt. Dette gleder jeg meg til...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

sesong 2 kommer til høsten. okt/nov.

SPOILER

Sawyer kommer til å bli drept fordi han lyver om noe.

Ikke spør meg om hva... Men endelig får han Kathe for seg selv. ;)

Kanskje det blir noe romanse..?! "The new adam and eve"...

Har også hørt en teori om at barnet Claire bærer er djevelens barn. I dont like this. Hater spådom/spiritisme/demonisme. Noe jeg dessverre har en mistanke om at serien til syvende og sist handler om.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER??

Når det gjelder sesongavslutningen er denne nå vissnok blitt endret til tre timer. Med en en-times episode for så å bli etterfulgt av en to-timers episode.

Håper ikke at det handler om spiritisme og demonisme, men om et forskningsprofjekt som har gått forferdelig galt eller noe i den duren.

Tror nok det er mer enn et snev av overnatulighet likevel.

Ja, også skal nok Claire føde da...

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hittil har jeg sett denne serien på TVN og det har liksom vært et av ukas høydepunkter, men nå tar nysgjerrigheten overhånd. Leser alt jeg kan komme over av bekreftede og ubekreftede rykter (er io ikke greit å vite hvem som faktisk vet noe) Siste nå er at det blir 26 episoder av sesong 1, De tre siste er sesongavslutningen og har fått navnet Exodus.

Uansett, det jeg egentlig ville si, kan noen sende meg en pm? Jeg vil gjerne se de episodene som er utgitt i USA.

Noen som vet hva det betyr at episode 21 er en "special" tenker da på den som heter "Lost: The Journey"? De andre episodene er jo nummeret 1-1 1-2 også videre, men denne er S-1 (noe, jeg tror må bety Special-1)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fy pokker, dagens episode var spennende

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet hva det betyr at episode 21 er en "special" tenker da på den som heter "Lost: The Journey"? De andre episodene er jo nummeret 1-1 1-2 også videre, men denne er S-1 (noe, jeg tror må bety Special-1)

SPOILER

Tatt fra lost-tv.com:

Special One-Hour Episode

This special will take the bits and pieces of information the show has doled out about Jack, Kate, Locke, Sawyer, Charlie and Sayid over the last six months, and retell their stories in a linear fashion. There'll also be a segment on the island itself.

Original US Airdate: 27 April 2005

Det er forresten ikke episode 21, bare en episode uten noe nummer som bare klarer litt ting opp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fy pokker, dagens episode var spennende

har du en spoiler? Har ikke fått lastet den ned enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe.

!! SPOILER !!

Ut med det gamle og inn med det nye oppsummerer fint :)

Har forresten en liten teori om denne "sykdommen" hun franske dama snakket om.

Både Locke og Jack (kanskje Michael også snart med tanke på den nye flåten) begynner å vise små pyskotiske tendenser: "Don't you tell me what I can or can't do".

Noe av det sterkeste som satt igjen hos meg fra flashbacken til Locke var når han sa den setningen, og nå sa jo døtte meg Jack NØYAKTIG det samme :)

MÅ være et eller annet der :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan prøve og laste ned Lost episoder fra DC++..Der har de nå opp til 20, det kommer en ny episode hver Torsdag og da er det bare å laste den ned.

Er helt enig, Lost er den aller beste serien noen gang laget. Den er bare helt rå, jeg har sett alle som jeg har funnet og det er bare helt utrolig. Annbefaler at alle som ikke har sett det før ser på det. Det er vært det og mer til....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe.

!! SPOILER !!

Ut med det gamle og inn med det nye oppsummerer fint :)

Har forresten en liten teori om denne "sykdommen" hun franske dama snakket om.

Både Locke og Jack (kanskje Michael også snart med tanke på den nye flåten) begynner å vise små pyskotiske tendenser: "Don't you tell me what I can or can't do".

Noe av det sterkeste som satt igjen hos meg fra flashbacken til Locke var når han sa den setningen, og nå sa jo døtte meg Jack NØYAKTIG det samme :)

MÅ være et eller annet der :P

Fy søren. Så mye action på en gang i episode 20!

SPOILER

Godt observert at jack sa det samme som locke.

Men det kan være en helt tilfeldig ting.

TEORI:

Det JEG lurer på, er om ikke ethan (og eventuellt folka hans) gjorde noe med babyen til Claire. Kanskje infiserte den med sykdommen, som de andre på øya hadde fått, som den franske dama snakka om. Kanskje Ethan er Alex, som var kommet bort, sønnen til den franske dama. Kanskje Ethan/Alex var den første på øya til å få den sykdommen fra de andre som allerede var på øya, for deretter å infisere de andre i teamet, og franske dama drepte dem. Hun fikk seg ikke til å drepe sin sønn, som dermed var smart nok til å flykte inn i skogen til de andre som han hadde blitt infisert av. Den franske dama skjønner at Alex er hos de, og derfor torturerte hun asaid. Hun trodde jo at han var "en av dem", og derfor visste hvor Alex befant seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER

En ting jeg har merket, det har sikkert dere og, det er at det virker som om alle har noe til felles. Ikke alle da, vi har jo ikke sett Flashback fra alle men de fleste har noe til felles. Som f.eks at Sawyer møtte faren til Jack eller at Hurley brukte tallene som står på jern-boksen Locke og Boone fant!

Det jeg tror er at vi overser, eller ikke er blitt skikkelig forklart enda er en sammenheng som knytter alle til øyen og gir en logisk forklaring på hendelsene.

Personlig tror jeg ikke noe av det som skjer på øyen faktisk skjer. Jeg tror de er i en slags "drøm" eller annen virkelighet og at de alle er sammen om det.

Derfor de overlevde flystyrten (som normalt sett ville vært ganske vanskelig og overleve).

En annen teori jeg har lest er at det de opplever på øyen er de siste 5 sekundene av livene deres. At de egentlig er døde men ifølge gamle teorier så oppleves de siste sekundene av ett liv som lange og gjerne i en drømmende tilstand.

Synes siste episode (nr 20) var dritrå! Gleder meg villt til neste episode!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER

En ting jeg har merket, det har sikkert dere og, det er at det virker som om alle har noe til felles. Ikke alle da, vi har jo ikke sett Flashback fra alle men de fleste har noe til felles. Som f.eks at Sawyer møtte faren til Jack eller at Hurley brukte tallene som står på jern-boksen Locke og Boone fant!

Det jeg tror er at vi overser, eller ikke er blitt skikkelig forklart enda er en sammenheng som knytter alle til øyen og gir en logisk forklaring på hendelsene.

Personlig tror jeg ikke noe av det som skjer på øyen faktisk skjer. Jeg tror de er i en slags "drøm" eller annen virkelighet og at de alle er sammen om det.

Derfor de overlevde flystyrten (som normalt sett ville vært ganske vanskelig og overleve).

En annen teori jeg har lest er at det de opplever på øyen er de siste 5 sekundene av livene deres. At de egentlig er døde men ifølge gamle teorier så oppleves de siste sekundene av ett liv som lange og gjerne i en drømmende tilstand.

Synes siste episode (nr 20) var dritrå! Gleder meg villt til neste episode!

var det ikke bone som satt å snakket med politiet da sawyer ble ført forbi i håndjern? Synes jeg så et glimt av det i en eller annen episode...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

var det ikke bone som satt å snakket med politiet da sawyer ble ført forbi i håndjern? Synes jeg så et glimt av det i en eller annen episode...

Jo! Der er også en forbindelse!

Lurer på hvordan de andre er forbundet..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER!!!

Har nå lastes ned episode 12,13, og 14.

Takk til alle som har hjulpet meg :D

Ha fortsatt til gode og se noen av de, prøver fortsatt å være tålmodig å se på TVN.

Dere andre gjør jo ikke det, så alle vet jo nå hvem som døde. Jeg trodde jo det var Sawyer som skulle forsvinne, men det ble altså Boone i stedet...

Siste jeg nå har lest av "disturbing news" er at noen av karakterene kanskje kommer til å seile av gårde på en flåte de har bygd :o

Det kan jo ikke forsvinne flere hovedpersoner, kan det vel?

Vanligvis så kommer det jo og går skuespillere i sånne serier, men det er vel ikke så enkelt å innføre helt nye karakterer i en serie som denne??!! Ikke vil jeg at noen av karakterene som er med skal forsvinne heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Og nå litt Lost kritikk..

Serien er kjedelig! Det er altfor mye piss prat! Minner om Dowsons Creak eller no.

Nei, se heller på 24. Det er bra greier det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive